Gå til innhold

13,3 eller 14" med cd-rom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig å få 14" med dvd-rom til under 5000.
http://www.multicom.no/Pavilion-14-n250eo-baerbar-PC-%28ENERGY-STAR%29-HP/cat-p/c/p7193076

Men jeg synes du burde vurdere å gå litt opp i prisklasse for å få mye mer for pengene. For 5500 får du denne bedriftsmaskinen. Bedriftsmaskiner har ofte mye bedre byggekvalitet enn maskiner rettet mot forbrukermarkedet. Dette er riktignok billigserien bedriftsmaskiner, men tror kvaliteten likevell er godt over det du får i forbrukermaskiner. Den har et veldig stort batteri i forhold til hvor strømgjerrig prosessoren er, så tipper det er god batteritid. Vekten i spesifikasjonene er med et mindre batteri, uten touchskjerm, DVD-rom og med SSD i stedet for harddisk, så den er nok en del tyngre. Med tilbudet nå er det faktisk billigere med touch-skjerm enn uten, ulempen er blank skjerm og noe mer vekt.

Går du enda litt høyere i pris får du denne til 6000. Det er en kvalitetsmaskin som har vært langt dyrere, men som jeg tipper de skal selge ut siden det har kommet en nyere modell. Gir etter min mening MYE mer for pengene enn Pavilionen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...