Sander_SII Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Klarte å klemme mobilen i bildøra :/ Nå virker den ikke lengre. Skjermen er knust og den er helt mørk, men det kommer lyder som lite strøm og oppstartslyden. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse mobilen? Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Nå er SII ganske gammel, og prisen for å fikse den kommer sannsynligvis til og bli veldig høy og ikke lønne seg. Anbefaler heller å investere i en ny Endret 13. april 2014 av Christopher99 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Er du litt handy kan du kanskje bestille ny skjerm og touch-flate fra ebay og bytte selv. Jeg gjorde det på en gammel HTC Desire for noen få hundrelapper. Men vil muligens heller lønne seg å kjøpe en hel telefon brukt. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Utfordringen her blir å få tak i billige deler. Akkurat dette er noe du må undersøke grundig selv, gjerne på eBay som nevnt over. Å fikse skjermen krever at du har et skilleverktøy (et plekter fungerer også) samt noe til å varme opp skjermen når du skal separere den fra telefonen. Du trenger også lim. Anbefaler at du går til iFixit og finner en teardown-guide. Selv gjorde jeg dette med min ødelagte SII, og det fungerte. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Kjøp en ny en, og jeg regner med at det meste på mobilen ligger på SD kort, slik at det ikke skal bli noe problem å få over på den andre telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå