theyoytoy Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei, spiller ofte bf4, men savner å ha noen faste å spille med. Hadde vært mye bedre å spille 3-5 stk sammen i squads, med forskjellig klasser utifra hvilken map vi spiller på. Legge meg til på xbox one :-) GT: theyoytoy PS. Er vel en "voksen" gamer på 36år Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Spiller mest pc, men er det noen spill du har der, så joiner jeg mer enn gjerne Har PS3 også, men sjelden jeg spiller. Endret 13. april 2014 av Yippee Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Dere spiller. Opplever dere lugging og framedrops? Lenke til kommentar
marcus.andersen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 angående battlefield 4, må bare spørre. men jeg får ikke spilt det for det står jeg er for "ung".. noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 angående battlefield 4, må bare spørre. men jeg får ikke spilt det for det står jeg er for "ung".. noen som vet hvordan jeg fikser det? Må følge aldersgrensene på spill, gut!! Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 (endret) angående battlefield 4, må bare spørre. men jeg får ikke spilt det for det står jeg er for "ung".. noen som vet hvordan jeg fikser det?Bli 18.Er ikke noen vei rundt det på din nåværende profil. Iallefall om 18'er aldersgrensa på BF4. Fins ingen måte å endre alder på en profil. Lillebruttern opplevde å bli sperret fra å spille ett Need For Speed spill, hsker ikke hvilket, pga alder. Ogsåmdet ett spill fra EA. Men i han tilfelle var grensa 13, og han selv var vel rundt 16 da, altså gammal nok. Ble likevel blokkert. Så lasta han ned en demo av ett eller annnet EA spill som også hadde 13 års aldersgrense, som han fikk spilt uten problemer.etter det så fikk han spilt NFS også. Endret 3. september 2014 av Hratgard Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 add: failbarr - om dere vil spille bf4 med meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå