AndersT2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Når man får en Win 8 OEM noen kroner billigere enn 8.1 utgaven, så er det vel kun en oppgradering som er forskjellen? (som man får når man oppdaterer 8 via Win Update) Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Så lenge begge er "vanlige" versjoner (altså at den ene eller andre ikke er Pro) så er oppdateringer forskjellen ja. Nå er det ganske mange oppdateringer du må gjennom med Win8 versjonen, før du så får oppdatert til Win8.1 og der igjen er det en god del oppdateringer før du får mulighet til å laste ned Windows 8.1 update 1 oppdateringen. Har akkurat satt opp to nye Windows 8 pcer, så regn med en time eller to (ut i fra hvor rask linje du har) med oppdateringer. Det er inkludert tiden det tar mellom de restartene du må ta, før neste bolk med oppdateringer kan installeres. Jeg hadde uten tvil betalt et par hundre kroner for å spare den tiden. Særlig om du har planer om flere installasjoner. Er det bare en installasjon, så er vel kanskje penger spart penger spart. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Det var vel ikke snakk om over hundrelappen engang. Men det er snakk om pro versjonen, men det var begge jeg kikket på. Lenke til kommentar
papusan Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Ved reinstallasjon, blir det mer kødd med 8 enn med 8.1. Husk det beste er minst mulig oppdateringer gjennom win uppdate. Ved reinstallasjon, blir det mer kødd med 8 enn med 8.1. Husk det beste er minst mulig oppdateringer gjennom win uppdate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå