Taxxon Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei, har skaffet meg 3 like skjermer av type BenQXL2420Z og vill kjøre alle tre i spill, men vill helst ikke gjøre det på skrivebordet. hvordan kan jeg enkelt fikse dette. vill ha muligheten til å ha 3 forskjelige skrivebordsbakgrunner uten å måtte gå inn i et tegneprogram og styre med å få alt til å henge sammen som et bildet. vill også få en løsning slik at når jeg maksimerer eller trykker på fulskjerm på videoer på VLC/Internett at de to andre ikke blir svarte så jeg kan bruke de samtidig. vill at de skal være 3 separate skjermer men at det kan være mulighet til å kjøre alle i spill. Noen som vet hvordan jeg kan få til dette uten å bytte instilliger og kalibrere for hver gang? eventuelt annen programvare som funker? PS: har Win7 og et annet spørsmål: Har et GTX 780 Ti kort med 2 DVI, 1 VGA, 1 HDMI og 1DP. skjermene mine kan kjøre i 144Hz men får ikke utnyttet dette når jeg bruker alle skjermene da HDMI ikke støtter dette. bruker de to DVIene og HDMIen. er det da en av de andre som går an å bruke istedefor? vill ikke at det skal bli mulig å se at det er dårligere kvalitet på en skjerm. merker i noen få spill at HDMI skjermen er litt mørkere. Takk på forhånd ;-) Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) tviler på at du ser forskjell på hdmi å dvi på så kort avstand som det er snakk om fra en pc til en skjerm, isåfall er det bare fordi skjermen har en annen kalibrering på de forskjellige inngangene og når det gjelder 144hz på tre skjermer så må du enten kjøre på de laveste grafikk instillingene for å oppnå det på nye spill eller investere i ett eller to skjermkort til Endret 13. april 2014 av xFrEaKx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå