okosakdkd Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Jeg ønsker å lage et nytt nettsted, hvor innholdet skal være mer eller mindre 100% dynamisk. Ambisjonen var å lage en portal som henter overskrifter og saker fra flere av de andre nettstedene jeg driver. La oss kalle det en oppsummeringsportal. Dette nettstedet skal dermed «drifte» seg selv når det kommer til innhold. Vurderer en WordPress –løsning, men vet ikke om noe slikt er mulig i WordPress med tanke på dynamisk innhold eller om andre løsninger er mer egnet. Kan noen hjelpe meg i riktig retning? Er det mulig å lage noe slikt? Hvordan kan jeg få til at nettstedet henter overskriftene automatisk? Nettstedet skal vise en kort utgave (la oss si 250 tegn) og vil leseren lese videre må han besøke det opprinnelige nettstedet artikkelen befinner seg. Endret 13. april 2014 av ronaldst Lenke til kommentar
ApekattJulius Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 En metode er å bruke RSS-feedene fra de forskjellige bloggene, slå dem sammen, sortere etter dato og poste automatisk to "moderbloggen". Det finnes sikkert flere veier til Rom ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå