Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned (bra) biler til Midtown Madness 2?

Anbefalte innlegg

(Er dette emnet malplassert? Let me know)

Hei, jeg lette fram Midtown Madness 2 fra "arkivet" her om dagen.

Bare lurte på om noen visste om ei side der jeg kan laste ned bra biler til Midtown Madness? (Pluss at den oppdateres ennå, har så lyst på biler fra 2fast2furious)

Det er ikke aktuelt å lage bilene mine selv... :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forbanna luring, tror du ikke jeg har prøvd å søkt etter det alle mulige steder? Jeg har såklart funnet mange bra biler der,men jeg har ikke funnet akkurat de jeg lette etter.

Bitch.

Synes det var litt frekt sagt av deg. Fyren prøvde jo bare å hjelpe. Finner du det ikke på google, finnes det ikke. (med unntak du søker feil da).

Lenke til kommentar
Forbanna luring, tror du ikke jeg har prøvd å søkt etter det alle mulige steder? Jeg har såklart funnet mange bra biler der,men jeg har ikke funnet akkurat de jeg lette etter.

Bitch.

Synes det var litt frekt sagt av deg. Fyren prøvde jo bare å hjelpe. Finner du det ikke på google, finnes det ikke. (med unntak du søker feil da).

Delvis enig. Men du fant ikke akkurat det du lette etter? Ja, så hva akkurat er det du leter etter, da? Hvis man vet det, finner Google det hvis man søker skikkelig, men det er det jo ikke alle som kan. Google har en hjelpeside for slikt.

Har ikke prøvd Midtown Madness II selv, så kan dessverre ikke hjelpe mer enn å stille mine litt-over-gjennomsnittet-gode søkekunnskaper til rådighet, om du kan spesifisere litt nærmere nettopp hva du leter etter. :-)

Lenke til kommentar

Bitch.

Nå roer du deg ned, ok? Å rakke ned på folk som prøver å hjelpe deg er ikke spesielt lurt her på forumet. Anse dette som en advarsel.

Lenke til kommentar

TST:Da får du jammen beklage, men jeg tok hans innlegg som en diss til meg, som om han mente at jeg var så dum at jeg ikke var i stand til å bruke søkemotorene engang.

Såklart har jeg brukt det, det er jo første bud hvis man ikke har en eksakt adresse på noe man skal ha tak i. Derfor var det ikke mye hjelp i det.Han hjalp meg ikke akkurat, jeg ville ha ei link til ei side, ikke en søkemotor.

Ok, det var frekt av meg å kalle ham,selv om det ikke var skrevet i 100% alvor.

sanoj_20: Jeg har faktisk mer eller mindre spesifisert hvilke biler jeg skal ha

Les det første innlegget feks, der står det noe om 2fast 2furious-biler..Eller gjør det kanskje ikke det? =p

Lenke til kommentar

Faktisk litt enig med SevenVII her. Selv om jeg mener at det ikke er bra å kalle folk ting her på forumet, mener jeg at slike poster som bjs legger ut er minst like provoserende.

Jeg tolka i alle fall posten til bjs som en form for ironi. Si meg gjerne imot, bjs... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...