Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Lille Lungegårdsvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei, Alec Ask. Fin komposisjon, - med meget gode detaljer, og bildet gjør seg fint i svart-hvitt ! Det er meget bra dynamikk, og jeg synes bildet har en analog "film-look" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei, Alec Ask. Fin komposisjon, - med meget gode detaljer, og bildet gjør seg fint i svart-hvitt ! Det er meget bra dynamikk, og jeg synes bildet har en analog "film-look" ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for positiv og konstruktiv respons. Bildet ble tatt i kameraets sort hvitt innstilling , med en liten økning i kontrast og skarphets innstilling. Den analoge film look'en fikk jeg ved å velge Polarid 672 i DxO filmpack4. Har fått tips om at det er bedre å ta sort hvitt bilder med B&W innstilling fremfor å konvertere fargebilder til sort hvitt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg