Albert Andersson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Grønnsisik (hunn) ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Fint bilde, og interesang informasjon. Jeg har heletiden trodd at alle fugler flyr av sted med det samme når de blir skremt/stresset - der tok jeg tydeligvis helt feil... Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei Albert, Skjønte det var en hunn, hun så så fornøyd ut der hun satt på pinnen Flott bilde!! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Meget god kvalitet på dine fuglebilder, Albert, - også rent teknisk. Flott virkning av teleoptikken, med fuglen svært detaljskarp mot dus bakgrunn. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Fint bilde, og interesang informasjon. Jeg har heletiden trodd at alle fugler flyr av sted med det samme når de blir skremt/stresset - der tok jeg tydeligvis helt feil... Hei, Jan Erik. Tusen takk for hyggelig kommentar ! De aller fleste småfuglarter synes å ha en "lav terskel" for faresignaler, og flyr raskt av sted ved støy eller bevegelser i nærheten, - som f. eks. en presenningflik som blafrer og smeller ved kraftig vind. Grønnsisik, derimot, blir sittende rolig og avventende, - de virker mindre "skvetne", rett og slett. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Hei Albert, Skjønte det var en hunn, hun så så fornøyd ut der hun satt på pinnen Flott bilde!! Hei, Jaeggen. Stor takk til deg, også ! Grønnsisikhannen er betydelig mer fargerik enn hunnen, - slik det ofte er i fugleverdenen. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Meget god kvalitet på dine fuglebilder, Albert, - også rent teknisk. Flott virkning av teleoptikken, med fuglen svært detaljskarp mot dus bakgrunn. Hei, Trond Olav Løkken. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en vakker fugl, velkomponert med fine farger, skarphet , bokeh. og detaljrikt. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en vakker fugl, velkomponert med fine farger, skarphet , bokeh. og detaljrikt. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Hjertelig takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hei Albert ! Fint bilde, god kvalitet, av grønsisik hunn. Skal nå ut på jakt etter vårfugler då regnet stoppet, kanske noen sisik då? Hilsen Leif Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Nok et kunstverk fra deg Albert, Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Hei Albert ! Fint bilde, god kvalitet, av grønsisik hunn. Skal nå ut på jakt etter vårfugler då regnet stoppet, kanske noen sisik då? Hilsen Leif Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar, og lykke til med fotojakt på vårfugl ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Nok et kunstverk fra deg Albert, Hilsen Olav Hei, Olav Leistad Hove. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Så stilig og flott modell og et utmerket bilde Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Enda et flott portrett av dine vakre fugler:) Nydelig Albert:) God Påske! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Så stilig og flott modell og et utmerket bilde Hei, Torhild. Tusen takk for enda en hyggelig og positiv kommentar ! Ha en riktig God Påske, Torhild ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Enda et flott portrett av dine vakre fugler:) Nydelig Albert:) God Påske! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Tove, - jeg setter stor pris på dine tilbakemeldinger, og føler at jeg har lært mye av dem ! Ha en riktig God Påske ! Vennlig hilsen Albert.. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Flott komp og positur, fine farger og gode detaljer i fjærene. Skulle jeg pirke litt vil jeg si hodet kunne vært ørlite skarpere. Men, her er det vel meget små marginer.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Flott komp og positur, fine farger og gode detaljer i fjærene. Skulle jeg pirke litt vil jeg si hodet kunne vært ørlite skarpere. Men, her er det vel meget små marginer.. Hei, Jan R. Halvorsen. Tusen takk for hyggelig kommentar og konstruktiv kritikk ! Ha en riktig God Påske, Jan ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
HammerPhoto Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Flotte fuglebilder du tar Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg