Chavalito Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Tjeanre alle sammen. Som tittel sier så er jeg på jakt etter et nytt HK som skal erstatte et Rampage IV Formula. Krav til hovedkortet er: LGA2011 sokkel, må støtte 32 GB RAM eller mer, min. 3 x PCIe 3.0 x16 spor, minst 3 SATA3 (6 Gb/s)porter, og så klart Intel brikkesett. Og det må være E-ATX størrelse. Jeg har sett litt på MSI Big Bang-XPower II, Asus Rampage IV Black Edition og Asrock X79 Extreme6, men greier ikke å bestemme meg helt. Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Asus Rampage IV Black Edition er et helt fantastisk hovedkort, og det ser utrolig kult ut. Har brukt mitt i noen måneder og syns det er helt fantastisk. Kan absolutt anbefales. 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Joda, har veldig lyst på Rampage IV Black Edition, men er jo litt dyrt da. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Asus Rampage IV Black Edition er et helt fantastisk hovedkort, og det ser utrolig kult ut. Har brukt mitt i noen måneder og syns det er helt fantastisk. Kan absolutt anbefales. Kort sagt, det ble Asus Rampage IV Black Edition. Kanskje ingen bombe da jeg har brukt Asus HK de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå