AfterGlow Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Etterretningsbyrået skal ha brukt den alvorlige feilen i snokingen sin.– NSA har utnyttet Heartbleed i årevis Lenke til kommentar
Populært innlegg Gloria Skrevet 12. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2014 Så istedenfor å beskytte folket slik de skal gjøre lar de bare være å rapportere hullet slik at hvem som skulle ønske det kan utnytte det i årevis fremover? Å gud 20 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Om dette er sant, noe som slettes ikke ville forundra meg, så er det dessverre ingen overraskelse. Kanskje man kan begynne å tro at omtrent hvert eneste sikkerhetshull som har blitt oppdaga i nyere tid har og blir utnyttet av NSA, GCHQ med flere. I hvert fall til det motsatte er bevist. Jeg hadde blitt overaska om det ble oppdaga et sikkerhetshull som ikke har eller blir utnytta av disse organisasjonene. 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Imponerende av NSA å være så langt foran alle andre i kunnskap om dette. Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Om dette er sant, så håper jeg at noen amerikanere saksøker fletta av NSA. At en statlig organisasjon vet om ett sikkertshull som dette uten å varsle befolkningen er rett og slett uforsvarlig, og skandaløst. 7 Lenke til kommentar
Tom-Erik Paulsen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Merkelig at ikke Snowden var en første til å få tettet det hullet da.. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Ingen skal komme å fortelle meg at NSA ikke visste om Heartbleeden før den ble offentlig kjent. NSA og Obama har løyet før om hva de har/ikke har overvåket. Det er absolutt ingenting som sjokkerer meg lenger når det gjelder NSA. 2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Det er virkelig trist å se at HW har sunket til det nivået hvor de sprer konspirasjonsteorier. R.I.P. HW Endret 12. april 2014 av efikkan 7 Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Merkelig at ikke Snowden var en første til å få tettet det hullet da.. Selv om Snowden sitter på utrolige mengder info, så tror jeg nok ikke han sitter med en alfabetisk kategorisert bibel om alt NSA har tilgang til, eller har greie på. 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 den som sprenger NSA bygget er en engel 2 Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kan USA slutte å leke verdenspoliti? Kommer stadig nye avsløringer og dette er garantert ikke det siste vi kommer til å høre fra NSA, hvorfor gjør ingen land og politikere noe for å stoppe denne syke overvåkningen? 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Alt dette om NSA begynner å blir for mye. Virker som at ved hver oppdagelse så sier man bare "hah, NSA har sikkert gjort det allerede". 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kan USA slutte å leke verdenspoliti? Kommer stadig nye avsløringer og dette er garantert ikke det siste vi kommer til å høre fra NSA, hvorfor gjør ingen land og politikere noe for å stoppe denne syke overvåkningen? Du tror andre land er annerledes? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Fremdeles noen som blindt lovpriser åpen kildekode? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Joda, åpen kildekode er fortsatt bedre enn lukket, uansett er det nok sannsynlig at NSA har visst om dette, men de har neppe forsket og funnet av det på egen hånd, de har nok fått denne på "billigsalg" fra Vupen som lever av å selge slikt. De sitter på exploits for det meste om du har cash å betale for det. 4 Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 "USA har utnyttet Heartbleed i årevis" Har ikke feilen bare vært der i ett år? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 "USA har utnyttet Heartbleed i årevis" Har ikke feilen bare vært der i ett år? Trodde det var to jeg, men jeg kjenner også til et par hemmelige uidentifiserte kilder som kan bekrefte at Jarawafolket har bygd opp et hemmelig overvåkningssenter og har utnyttet dette hullet i årevis. De samme kildene bekrefter også at Solo i årevis har jobbet hardt med å få folk til å slutte og drikke cola ved å ta i bruk manipulative virkemidler i moderne medier. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 "USA har utnyttet Heartbleed i årevis" Har ikke feilen bare vært der i ett år? https://github.com/openssl/openssl/commit/4817504d069b4c5082161b02a22116ad75f822b1 2 år siden feilen ble introdusert. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er virkelig trist å se at HW har sunket til det nivået hvor de sprer konspirasjonsteorier. R.I.P. HW Det er bare å dra lua lengre ned og tro at verden er full av snille mennesker og respektfulle etterretningstjenester. 8 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det er bare å dra lua lengre ned og tro at verden er full av snille mennesker og respektfulle etterretningstjenester. Det er jo ikke til å se bortifra at dersom alt som blir skrevet om NSA om dagen skal stemme så er de den mest effektive, best organiserte og klart best hemmeligholdte organisasjon på veldig veldig veldig lenge. Jeg har en følelse på at hver gang det dukker opp en eller annen form for "skandale" så blir det med en gang kastet mot NSA bare fordi det er NSA. Folk er så villige til å påskrive staten ubrukelighet, at de er en gjeng med lavpannede idioter, at de ikke får til noe riktig osv. Men med en gang man kan bruke det at staten fungerer bra imot dem, da er de plutselig sinnsykt flinke og vet om alt. For min del så er det ikke sånn jeg tror verden fungerer. Så nei, etteretningstjenester er ikke nødvendigvis ute etter å respekterer noens privatliv, men de er da heller ikke supermennesker som har stålkontroll på aboslutt alt det de nå for tiden får pepper for at de liksom skal ha kontroll på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå