Mur'phon Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei,Jeg ser etter en bærbar pc som skal brukes til studier/jobb, men vet fint lite om hva som er et godt kjøp/nødvendig. Den skal ikke brukes til gaming eller noe annet som krever spesielt mye.Det jeg legger vekt på er (i prioritert rekkefølge) er:-Bateritid-ikke bitteliten (trenger at tastaturet er stort nok til å kunne skrive fort)-Støynivå (trenger ikke være lydløs, bare den ikke får meg kastet ut av forelesningen)-Pris-kamera (trenger bare å ha det, skal brukes til hangouts møter)Så om noen har noen forslag er jeg takknemlig. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Du kan se på denne, virker veldig bra til prisen. Jeg har ingen erfaring med den, men ser ut til å få mye for pengene http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HP15N222SO/hp-pavilion-15-n222so-15-6-barbar-pc Lenke til kommentar
Mur'phon Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Litt usikker på om den er rask nok til å kjøre operativsystemet bra. En fordel om den ikke er ekstremt treig. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 ASUS PRO P550CA http://www.dustinhome.no/product/5010758173/asus-pro-p550ca-ci3-1-8-4gb-320-15-6-w8p/ Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Surface 2 kunne vært noe, kan koble til normalt tastatur hjemme f.eks. (og evt. skjerm). Blir jo lite tastatur ellers da (skole/jobb), Surface tastaturet skal vist nok være brukbart. Endret 18. april 2014 av sindre94 Lenke til kommentar
Mur'phon Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Sorry for necro, men glemte helt av denne i eksamensstresset, det jeg ønsker er fortsatt basically det samme. Verdt å merke seg at de 5000 er et gavekort, så har lite å tape på å gå for en rundt den prisen (med mindre en billigere er et bedre kjøp).Er i utgangspunktet skeptisk til nettbrett, tanken er å bruke den som arbeids PC, og har liten bruk for touch screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå