Ulleboy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei. Jeg har nå fått problemer med min PS3. Fikk plutselig en dag opp en melding om at tilkoblingen til PSN "timet" ut. Jeg har nett på den, men den får ikke koblet til PSN. Dette tror jeg skjedde etter at Telenor stengte nettet, og åpnet det opp igjen. Har prøvd hit og dit, men ikke noe som hjelper. Har prøvd med kabel, Wifi, restart av router, Port-Forward, slått av "media-servere", osv osv. Tips? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Mulig bare vente litt?! Har fått sånn selv til tider, men har da bare skrudd av PS3en og når jeg skrudde den på igjen noen timer seinere eller neste dag så funka det igjen.Mulig det hjelper hos deg å om du bare evnter til i kveld eller i morra og rpøver skru på igjen da.Kanskje det kan hjelpe å søke etter oppdateringer. Selv om de fleste har sånn at de instaleres automatisk eller må instaleres for å logge på så tviler på det er noen du ikke har tatt. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Mulig bare vente litt?! Har fått sånn selv til tider, men har da bare skrudd av PS3en og når jeg skrudde den på igjen noen timer seinere eller neste dag så funka det igjen. Mulig det hjelper hos deg å om du bare evnter til i kveld eller i morra og rpøver skru på igjen da. Kanskje det kan hjelpe å søke etter oppdateringer. Selv om de fleste har sånn at de instaleres automatisk eller må instaleres for å logge på så tviler på det er noen du ikke har tatt. Det har holdt på i 4 dager nå, og det funker fortsatt ikke. Det var heller ingen updates jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Noen porter som bør åpnes i ruter?Trekke ut strøm til ruter og modem, la det stå et par minutter og koble til igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå