hean Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det jeg prøver å komme frem til er at jeg er ikke- og kommer aldri til å være misfornøyd eller angre på tattoveringene mine. De tilhører meg og er meg som min identitet. Jeg opprettet denne tråden prior til å finne ut om noen har hatt dårlige erfaringer med å ha tatovering og kanskje hatt det litt vanskeligere med å få seg jobb. Jeg spør rett og slett fordi hvis det skulle vært et problem til læreryrke ville jeg heller utdannet meg som noe annet. Til TS vil jeg anbefale å ikke bry deg om tatoveringene selv hverken på den ene eller andre måten... Kle deg som du ville ha gjort den dagen som om du ikke hadde dem, prøv hverken å vise dem frem eller skjule dem da det kan gjøre at du oppfører deg "unaturlig" på jobbintervjuet. Er ikke flau over dem på noen måte, så vil altid oppføre meg naturlig. Men hvis det å være dekket til ville landet jobben på en bedre måte ville jeg heller gått for det Er ikke helt det jeg mener.... hvis det er 35 grader og sol ute da er det ikke naturlig å komme med en genser med høy hals for å dekke en tatovering. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 ...noe kristent på øvre venstre arm. I vårt etterhvert så politisk korrekte samfunn er det få symboler som ikke er kontroversielle lenger, og noe "kristent på øvre venstre arm" vil kunne påvirke dine sjanser for å få jobb, iallefall som badevakt i Tøyenbadet, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Det jeg prøver å komme frem til er at jeg er ikke- og kommer aldri til å være misfornøyd eller angre på tattoveringene mine. Det var da svært til selvinnsikt du hadde, som er så skråsikker på at du aldri kommer til å angre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå