Øystein.F. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Men PlayStation-publikummet må klare seg utan årets kortmagi.Magic: The Gathering kjem til Xbox One Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Vet ikke helt hva jeg føler om kortspill med kontroller, det er ganske chill på PC og tablets, har ikke prøvd på konsoll, men skeptisk. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Vet ikke helt hva jeg føler om kortspill med kontroller, det er ganske chill på PC og tablets, har ikke prøvd på konsoll, men skeptisk. Det er enda mer "chill" på konsoll også, med tanke på at du kan ligge på soffan å spille et kortspill Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Det kan jeg med PC og tablet også 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Har ikke testet på tablet, men synes faktisk det funka bedre på konsoll enn PC. Ikke denne versjonen da, men en tidligere. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Nice, på tide at MTG knocker vekk shitstone fra lista over kortspill, Heartstone er for MTG hva LoL er for Dota2, en billig etterligning. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Har bare prøvd et par av versjonene av maic til 360. Og fy for noe dritt. Man harjo så og si null kontroll over deckerne man bygger. Når man fikk noen rare kort som man ville forbedre deckern med så fikk man ikke ta ut noen av orginal kortene i deckern man hadde. Hva er poenget med det a? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Vet ikke helt hva jeg føler om kortspill med kontroller, det er ganske chill på PC og tablets, har ikke prøvd på konsoll, men skeptisk. Det er enda mer "chill" på konsoll også, med tanke på at du kan ligge på soffan å spille et kortspill det kan du gjøre med pc også... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kun om PC-versjonen fungerer med gamepad. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kun om PC-versjonen fungerer med gamepad. så lenge den fungerer med mus vil den fungere med gamepad... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Dessverre er ikke selvsagt, jeg har mang en gang tenkt å kose meg med et PC-spill i sofaen med en gamepad, vel vitende om at spillet finnes på konsoll, så ja, da må det jo være støtte for gamepad? Men den gang ei. Sist gang med The Wolf Among Us, for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Nice, på tide at MTG knocker vekk shitstone fra lista over kortspill, Heartstone er for MTG hva LoL er for Dota2, en billig etterligning. Har du prøvd HEX TCG? Jeg vil tørre å påstå at det er bedre enn Magic the Gathering Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Nice, på tide at MTG knocker vekk shitstone fra lista over kortspill, Heartstone er for MTG hva LoL er for Dota2, en billig etterligning. Har du prøvd HEX TCG? Jeg vil tørre å påstå at det er bedre enn Magic the Gathering da vil jeg tørre å si at det ikke er det... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Nice, på tide at MTG knocker vekk shitstone fra lista over kortspill, Heartstone er for MTG hva LoL er for Dota2, en billig etterligning. Har du prøvd HEX TCG? Jeg vil tørre å påstå at det er bedre enn Magic the Gathering Er alt for tidlig endåg og seie om HEX er bedre siden vi har så vitt alpha som er ganske liten. men det har potensialet og bli bedre ein MTG men man får se (det slår vertfall MTG online ganske lett om dei klarer holde alle løftene) Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Kun om PC-versjonen fungerer med gamepad. så lenge den fungerer med mus vil den fungere med gamepad... De tidligere versjonene har funket med gamepad, tipper dette vil også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå