kaaasen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har bestilt en del filmer derfra, og også noen low budget spill. Siste filmen jeg bestile var Gangs of New York, og alt gikk smertefritt også denne gangen. Handler ikke DVD'er fra andre steder enn Play.com lenger jeg, så fornøyd er jeg Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Visa Electron funker ikkje Men får meg nytt kort om eit par måneder :smile: Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kan vel forsåvidt henge meg på det som er sagt om www.play.com +-sider: *Sender varene seperat (så hvis du ikke kjøper DVD-boxer osv så kommer du ikke over 200,-) *Inte noget trøbbel med kundeservice. *Rask behandlingstid. Som regel samme dagen du bestilte. * Og ikke minst. Mange snaskens tilbud under "bargains" - sider: * ikke noen som jeg kan komme på nå! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vet ikke om det er sant, og har heller ikke testet det, men: Play.com svarte meg i en mail at de tilbakebetaler eventuelle beløp grunnet fortolling. From: [email protected] 06.01.2002 11:35 To: [sensurert] cc: Subject: Re: Order and Shipping questions Hi there If you incur any customs charges on your deliveries, please fax any documents to us regarding these, and reimbursement will be paid accordingly. Orders are sent out as they become available from the warehouse, and not necessarily individually. I hope this information is helpful. Kind Regards Play Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal teste om de tilbakebetaler jeg. Får Taken på fredag tipper jeg, og det er en serie som kostet over 200 kroner. Så hvis ikke den glir gjennom tollen smertefritt, så skal jeg undersøke saken Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sikkert et teit spørsmål, men får man norsk tekst på dvd'er bestilt herifra? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 For det første: Play er genialt når det gjelder priser! Har bare positive erfaringer med de. Filmer med norsk tekst er det tvilsomt at de har der. Har aldri sett det iallefall. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal teste om de tilbakebetaler jeg. Får Taken på fredag tipper jeg, og det er en serie som kostet over 200 kroner. Så hvis ikke den glir gjennom tollen smertefritt, så skal jeg undersøke saken Jeg synes dette høres veldig dumt ut. Hvis de må drive å betale rundt 200 kroner i toll og gebyrer for hver ordre over 200 kroner (og folk spekulerer i dette ved å bestille dyre ting fra dem), så kommer det ikke til å ta særlig lang tid før de setter Norge opp på listen over land de ikke sender spill til. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal teste om de tilbakebetaler jeg. Får Taken på fredag tipper jeg, og det er en serie som kostet over 200 kroner. Så hvis ikke den glir gjennom tollen smertefritt, så skal jeg undersøke saken Jeg synes dette høres veldig dumt ut. Hvis de må drive å betale rundt 200 kroner i toll og gebyrer for hver ordre over 200 kroner (og folk spekulerer i dette ved å bestille dyre ting fra dem), så kommer det ikke til å ta særlig lang tid før de setter Norge opp på listen over land de ikke sender spill til. Prøver for det jeg. Ikke for det jeg er dust, men fordi jeg er gjerrig. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøver for det jeg. Ikke for det jeg er dust, men fordi jeg er gjerrig. Jeg vil se på det som en dårlig måte å utnytte svært god service på. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøver for det jeg. Ikke for det jeg er dust, men fordi jeg er gjerrig. Jeg vil se på det som en dårlig måte å utnytte svært god service på. Hvis de tilbakebetaler evenuelle tollavgifter er det jo noe som er bestemt av play. Dette er da en del av servicen deres, så jeg benytter meg jo kun av et tilbudet de selv gir. Ser intet galt i det. Nå skal det legges til at denne informasjonen er sikker, så den som venter for se. I mitt tilfelle vil det bety en splitter ny sone 1 film gratis... Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sikkert et teit spørsmål, men får man norsk tekst på dvd'er bestilt herifra? Står skrevet om det er. Sjekk for hver film. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå skal det legges til at denne informasjonen er sikker, så den som venter for se. I mitt tilfelle vil det bety en splitter ny sone 1 film gratis... Det ser ikke slik ut. Jeg tror du får en splitter ny sone 1 film til 400 kroner... Antakelig er det som menes med mailen fra Play.com (som er gjengitt over) at hvis du får noen urettmessige krav fra tollvesenet (dvs. må betale avgifter på en ordre under 200 kr), så skal de ordne opp for deg. Hvis du tar en titt på Terms and Conditions, på Play.com sin hjemmeside, vil du se denne teksten: If your delivery address is outside of Jersey you maybe subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information. Lenger ned står det: You are advised to read (and are responsible for reading) all information on this website fully. Vil dermed anbefale folk å ikke prøve på noe liknende. Det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 For det første: Play er genialt når det gjelder priser! Har bare positive erfaringer med de. Filmer med norsk tekst er det tvilsomt at de har der. Har aldri sett det iallefall. Det var litt dumt da det virket som en skikkelig kul og billig butikk. Og ja....jeg kan engelsk, men foretrekker den norske teksten...kall meg lat Men dem hadde ihvertfall noen skikkelig billige spill der! Så at jeg kommer til å teste dem ut er det liten tvil om ] Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå skal det legges til at denne informasjonen er sikker, så den som venter for se. I mitt tilfelle vil det bety en splitter ny sone 1 film gratis... Det ser ikke slik ut. Jeg tror du får en splitter ny sone 1 film til 400 kroner... Antakelig er det som menes med mailen fra Play.com (som er gjengitt over) at hvis du får noen urettmessige krav fra tollvesenet (dvs. må betale avgifter på en ordre under 200 kr), så skal de ordne opp for deg. Hvis du tar en titt på Terms and Conditions, på Play.com sin hjemmeside, vil du se denne teksten: If your delivery address is outside of Jersey you maybe subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information. Lenger ned står det: You are advised to read (and are responsible for reading) all information on this website fully. Vil dermed anbefale folk å ikke prøve på noe liknende. Det kan bli dyrt. He he. Flott dokumentasjon moddis. Jeg kommer IKKE til å prøve meg allikevel. Offtopic: Meget bra diskusjon her moddis. Sånne moddiser trenger vi fler av (ref: stenging av tråder (tråden)). Du har avansert til min godt like moddiser-liste Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Offtopic: Meget bra diskusjon her moddis. Sånne moddiser trenger vi fler av (ref: stenging av tråder (tråden)). Du har avansert til min godt like moddiser-liste Takk for det ...tror jeg. Men jeg har faktisk ikke moderatoransvar her, jeg :-) Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Edit: Det var ikke meningen å poste så mange ganger! Du vet at det går ann å slette poster også? Ikke bare endre dem. Play.com er bra ja. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Offtopic: Meget bra diskusjon her moddis. Sånne moddiser trenger vi fler av (ref: stenging av tråder (tråden)). Du har avansert til min godt like moddiser-liste Takk for det ...tror jeg. Men jeg har faktisk ikke moderatoransvar her, jeg :-) Da bør du få det. Jobber ikke du i gamer da? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Offtopic: Meget bra diskusjon her moddis. Sånne moddiser trenger vi fler av (ref: stenging av tråder (tråden)). Du har avansert til min godt like moddiser-liste Takk for det ...tror jeg. Men jeg har faktisk ikke moderatoransvar her, jeg :-) Da bør du få det. Jobber ikke du i gamer da? Jo, men det er ikke alle Gamer.no journalister som har moderatoransvar. "Jo flere kokker", et.c. :-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Offtopic: Meget bra diskusjon her moddis. Sånne moddiser trenger vi fler av (ref: stenging av tråder (tråden)). Du har avansert til min godt like moddiser-liste Takk for det ...tror jeg. Men jeg har faktisk ikke moderatoransvar her, jeg :-) Da bør du få det. Jobber ikke du i gamer da? Jo, men det er ikke alle Gamer.no journalister som har moderatoransvar. "Jo flere kokker", et.c. :-) uansett vi trenger flere slike som deg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå