Olav Leistad Hove Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Føggel i miljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei, Olav Leistad Hove. Hvis dette er debuten, Olav, så vil jeg kalle det stjernedebut ! Gråspurven sitter i en ideell positur, og bildet er knallskarpt, meget godt eksponert, fargene er spot-on, lyset er behagelig og bakgrunnen er uskarp og uforstyrrende, - veldig bra ! Jeg har fått kritikk for at kvister gjør bildet "rotete", men det er en del av helheten, og fuglen har selv valgt å sitte der den sitter, og føler kanskje ekstra trygghet ved å være omgitt av en slik "festningsmur". Jeg synes bildet ditt er aldeles strålende, og jeg venter spent på neste fugleportrett ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Sylskarpt og flott dette ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Frykten er over Flott fuglebilde av gråspurv Olav Leistad Hove God helg !!!! Hilsen Leif Sigvard Olsson Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Oi sann! Takk for gode tilbakemeldinger Albert, Torhild og Leif. Da kan jeg senke skuldrene og heve kameraet Jeg gleder meg til å utforske denne verdenen videre. God helg til dere også. Hilsen Olav Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Pilfink i miljø, er vel helst slik vi ser den. Keep up the good work Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Takk skal du ha MotoG. Yes, I Will try :-) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hei Olav. Her er det så mye greiner at jeg faktisk synes de er med å skape en fin ramme rundt hovedmotivet. Skarpheten sitter som et skudd og eksponeringen er bra. Arvid. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Du har ingenting å frykte vil jeg si. Dette var meget bra! Difus og fin bakgrunn, skarpt, fargebalansen virker god, og motivet har en fin posisjon. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Flott foto av Gråspurv dette. Den er faktisk blitt mmer sjelden etter at pilfinkene fortrengte den ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Hei Arvid, Jan Erik og Nils Christian! Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg