Selvin Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei! Har et lite delikat problem her. Bruker en D-Link 160 GWA koblet trådløst opp mot en RT-N56U ruter. Har vært veldig fornøy men de siste månedene har det oppstått problemer. Ofte, men sporadisk, det vil si kanskje etter fem minutter, så kanskje to minutter, deretter kanskje etter 30 minutter, så mister jeg internettilkoblingen. Da kommer det er sånt gult varselstegn opp på statusikonet for trådløst nede i hjørnet. Har sjekket med andre PCer, det er ikke et ISP eller ruter problem, men et lokalt problem på PCen, evt. med nettverksadapteret. Har prøvd å avinstallere drivere, til ingen nytte. Noen som kunne hatt tips? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hadde lignende problem med mitt trådløse kort, løste det ved å forandre på en enkel instilling. Gå til: Control Panel -> Network and Internet -> Network and Sharing Center. Til venste på siden, klikk på "Change Adapter Settings". Høyreklikk deretter på nettverksadapteret ditt og velg "Properties". Trykk på "Configure". Trykk på fanen "Power Management". Huk av: "Allow the computer to turn off this device to save power". Håper det hjelper for deg. -Daniel Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Takk for tips, skal teste om dette fungerer så kommer jeg tilbake Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Har du brukt nyeste versjon av driveren? Problemet kan også være naboen din, har du sjekket om mange bruker samme kanal som deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå