LarZen Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kotaku har drivet å laget endel artikler om dette spillet som skal komme ut i år vistnok. Det virker utrolig pent til å være et mmo. Eller hva synes dere? Noen som har hørt noe om dette spillet? For flere klipp av spillet gå til Youtube siden til spillet. 3 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hm, ser spennende ut. Blir det Free to Play, eller mnd abnoment? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 I Korea så er det F2P. Men utifra en kommentar på Facebook siden deres så var det ikke sikkert det ville bli det andre plasser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Korea = grindehelvete uten like..altså alt for "få" quests og gaps mellom quester på flere levels der man bare flyr rundt og slakter monstre i dagesvis. 1 Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 F2P eller P2P. Jeg skal teste dette. Har hatt det i kikkerten lenge nå, og om det kommer i år, så er det en glederlig nyhet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ser frem til å se flere bilder fra den Character Creatoren der for å si det sånn. Ser for meg at den blir populær. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ser ihvertfall utrolig lekkert ut. Ser nesten for bra ut til å være MMO. Spesielt imponert over character creatoren, den kan bli spennende å leke seg med. En svakhet i mange sånne spill er jo ofte at muligheten for å fikse utseende på figuren sin er for begrenset, så man ender opp med å se ut som "alle andre" som spiller. Kommer nok til å ville prøve ut dette, spesielt dersom det blir F2P. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Så lovende ut. MEN, den combaten så helt utrolig slitsom ut! Hadde ikke orket å sloss i 5 minutter engang. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Fin grafikk, men vi vet alle hva slags MMO et spill fra Korea kommer til å bli. Grinding, grinding og mer grinding. Uansett må de seriøst tone ned alle effektene ved slossingen. Er jo umulig å se noe som helst, og man blir jo blind av mindre. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ser frem til å se flere bilder fra den Character Creatoren der for å si det sånn. Ser for meg at den blir populær. Spore hadde en bra character creator... 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Får bare ikke den ender opp som TERA, der dem tilslutt får elendig support og bare reklamere for klær og mounts. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Fikk tak i dette spillet igår, spiller på en Koreansk server, men er så godt som ingen ping problemer Flere som spiller? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Fikk tak i dette spillet igår, spiller på en Koreansk server, men er så godt som ingen ping problemer Flere som spiller? Link kanskje? Har prøvd å få tak i en betanøkkel i flere uker/måneder uten hell Jeg skal i hvertfall teste dette spillet når det blir klargjort for oss "ikke koreanske"" Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Om du klarer å få tak i en koreans KSSN (Korean Social Security Number) så er det ikke noe problem. Da kan du bare lage deg en konto her, laste det ned og spille. Det jeg gjorde var å kjøpe en konto i fra denne siden. Koster 10 dollar, og jeg fikk kontoen på mail iløpet av halvannen time, funket flott Disse kontoene er permanente, så når open beta er over og spillet slippes i Korea, så kan du fortsatt spille uten problem. Eneste problemet med dette spillet for min del er egentlig språket. Har puttet inn rundt 20 timer nå, og det er ikke like givende når jeg ikke vet hva jeg driver med, så det føles egentlig ut som en gigantisk grind-fest siden jeg ikke får til alt av quests osv. Crafting, housing, farming og alt det der har jeg ikke prøvd meg på enda heller, vil tro det kan bli vanskelig det også mtp. språk barrieren. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kunne du sendt meg download link eller dropboxe installer client'en? For trenger daum konto der eller noe for å laste den ned :S Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Vil ikke hjelpe for meg å laste den opp for deg, for du vil ikke få lastet ned spillet uten en I-Pin godkjent Daum konto uansett. Derfor du må kjøpe en konto eller få tak i et person nummer fra korea så du får en godkjent konto. Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Da er det forhåndsbestilt: https://www.blackdesertonline.com/preorder/?trcode=WHE001 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Kom ikke inn i EU beta, så i "protest" lagde jeg meg en konto for den japanske versjonen og prøvde meg litt der. Jeez, den character creatoren er ekstrem med tanke på hvor mange finjusteringer man kan gjøre i hvert fall Overraskende lite latency selv om man må kjøre igjennom VPN for å kunne spille på de japanske serverne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå