Gå til innhold

Se det pene mmorpg spillet Black Desert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ihvertfall utrolig lekkert ut. Ser nesten for bra ut til å være MMO. Spesielt imponert over character creatoren, den kan bli spennende å leke seg med. :) En svakhet i mange sånne spill er jo ofte at muligheten for å fikse utseende på figuren sin er for begrenset, så man ender opp med å se ut som "alle andre" som spiller.

Kommer nok til å ville prøve ut dette, spesielt dersom det blir F2P.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Fikk tak i dette spillet igår, spiller på en Koreansk server, men er så godt som ingen ping problemer :) Flere som spiller?

Link kanskje? :) Har prøvd å få tak i en betanøkkel i flere uker/måneder uten hell :p

Jeg skal i hvertfall teste dette spillet når det blir klargjort for oss "ikke koreanske"" :p

Lenke til kommentar

Om du klarer å få tak i en koreans KSSN (Korean Social Security Number) så er det ikke noe problem. Da kan du bare lage deg en konto her, laste det ned og spille. Det jeg gjorde var å kjøpe en konto i fra denne siden. Koster 10 dollar, og jeg fikk kontoen på mail iløpet av halvannen time, funket flott :)

Disse kontoene er permanente, så når open beta er over og spillet slippes i Korea, så kan du fortsatt spille uten problem. Eneste problemet med dette spillet for min del er egentlig språket. Har puttet inn rundt 20 timer nå, og det er ikke like givende når jeg ikke vet hva jeg driver med, så det føles egentlig ut som en gigantisk grind-fest siden jeg ikke får til alt av quests osv. Crafting, housing, farming og alt det der har jeg ikke prøvd meg på enda heller, vil tro det kan bli vanskelig det også mtp. språk barrieren. :)

Lenke til kommentar

Vil ikke hjelpe for meg å laste den opp for deg, for du vil ikke få lastet ned spillet uten en I-Pin godkjent Daum konto uansett. Derfor du må kjøpe en konto eller få tak i et person nummer fra korea så du får en godkjent konto. :)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Kom ikke inn i EU beta, så i "protest" lagde jeg meg en konto for den japanske versjonen og prøvde meg litt der. Jeez, den character creatoren er ekstrem med tanke på hvor mange finjusteringer man kan gjøre i hvert fall :p Overraskende lite latency selv om man må kjøre igjennom VPN for å kunne spille på de japanske serverne også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...