Gå til innhold

Den beste mobiloperatøren


  

77 stemmer

  1. 1. Hvilken operatør liker du best?

    • Telenor
      16
    • Netcom
      5
    • Tele2
      2
    • djuice
      4
    • Chess
      11
    • OneCall
      10
    • Talkmore
      11
    • andre (Telipol, MyCall, Chilimobil, Ventelo OSV...)
      11
    • Ice
      2
    • Banzai
      5


Anbefalte innlegg

 

 

 

Djuice har hvertfall surf så mye du vil til 29,- i eu. Å for min del er det myyye bedre enn 0,99 pr mb.

 

Det er kjipt som telenor/djuice kunde å passe på at du alltid har forskjellige pakker og diverse sånn at du ikke skal bli flådd...
du må jo være syk hvis du mener at det er værre å ikke kunne sikre seg med en pakke til 29kr en det er å få en ubehaglig overraskelse når en kommer hjem fra utlandet! Hva er 100 mb idag da? Et par apps som oppdaterer seg det så har de gått.. Det vil koste deg 100kr å han 29kr. Selv om det går seinere etter 20 mb. Så det er du som risikerer å bli flådd. Synes du et par tastetrykk 3-4 ganger i året er for ille så råder jeg til kun å bruke wifi utenlands.

Det er ikke det jeg sier, jeg mener hvis du IKKE aktiverer utenlandspakke.

Du sier at det hadde kostet 100 kr for hundre MB og han 29 kr og det skjønner jeg. Hvis han ikke hadde aktivert den pakken hadde det kommet på 400 kr+++ for samme antall MB :)

jepp da er vi jo enige, det gjelder bare å huske å aktivere det i god tid ;) har selv hatt chess i 5 år nå å er storfornøyd hehe har et utgått abbo som heter chess on flex men jeg finner ikke priser på databruk utland med dette abboet, så jeg hadde faktisk satt pris på et tak på 29kr ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv vil jeg anbefale NGT (NextGenTel) Gode priser og veldig god kundeservice. Jeg vil derimot anbefale deg og styre unna Telenor! Har dårlig erfaring med de. De leverer elendig dekning, kundeservicen er dårlig, og prisene er vel heller ikke noe å skryte av :p Så hvis jeg var deg ville jeg gått for NGT :)

Jeg har Chess og er storfornøyd! Har ingen erfaring med NGT men er enig i deg angående telenor :)
Lenke til kommentar

jepp da er vi jo enige, det gjelder bare å huske å aktivere det i god tid ;) har selv hatt chess i 5 år nå å er storfornøyd hehe har et utgått abbo som heter chess on flex men jeg finner ikke priser på databruk utland med dette abboet, så jeg hadde faktisk satt pris på et tak på 29kr ;)

 

 

Det er ikke verre enn å sende en e-post hvis du lurer på priser :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Byttet fra Telenor til Netcom for noen år siden, og har aldri vert mer fornøyd. Her jeg bor (og omegn) har Netcom mye edre dekning enn Telenor.
 

Det selskapet jeg liker minst er nok OneCall. "Like bra, bare billig(ere)". Det er ikke like bra som andre operatører, da de har hastighetsbegrensninger, og de er heller ikke billigest. Se f.eks Ice (ja, er laseringspris) som har 2GB, 40mbit/s og fri bruk til 149 og 4GB, 40mbit/s og fri bruk til 199. Chess har også akkurat samme prisene, bare uten hastighetsbegrensninger og har kommet best ut på kundebarometeret. 

Hadde jeg ikke hatt en god pris hos Netcom nå, så hadde jeg nok gått for Ice.net. Uten tvil de billigeste som er på markedet, og de har jo hatt god kundeservice så langt jeg har erfart tidligere

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har Banzai på grunn av at de har best datakvoter. 100 GB. Ganske fornøyd bortsett fra at de skrudde opp prisen for en stund siden.

 

De har dekning fra Netcom, og det er vesentlig bedre enn Telenor på de stedene jeg oppholder meg.

 

Kunne kanskje vært lagt til i lista?

 

Oppdaga Banzai så seint som i juni og bytta til dem fra Talkmore (som jeg egentlig er ganske fornøyd med, har fortsatt, men kun kontant)

100 GB data, tvillinkort sånn at jeg kan bruke et til 4G ruter (på jobb => båt) , og et til mobilen.

Koster litt, men ...fortsatt billig hvis en ser pris per byte.

 

Banzai og Talkmore har enda et par fordeler..... de forhåndsbetalte abonnementene betyr at alle kan få abonnement der (som har bankkort/VISA) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...