Vihri Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hei Har tenkt å kjøpe meg ny gamer pc sidan den gamle har begynt å slite litt med nye spel. Her er et oppsett som eg tenkte på https://prisguiden.no/liste/147901 Vil dette fungere bra ? Vist noken har et bra oppsett med AMD so er ikkje det heller å forakte. Trenger litt hjelp Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Strømforsyniga er litt kjip. Lenke til kommentar
Vihri Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Kjip? Som I dårlig kvalitet eller for svak ? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Bytt SSD disken med en Samsung EVO disk, og den PSUen er nok av dårligere kvalitet var det han mente. Kraften i den skal holde for komponentene dine. Lenke til kommentar
Vihri Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Eg spør kanskje dumt, men ka er forskjellen på Samsung EVO disken og den Kingston ssd som eg valgte ? Kvifor var psu kjip ? Uansett oppdaterte eg handlelista, er den bra nok då ? Er litt usikker på skjermkorte sida eg er litt NVidia fan. https://prisguiden.no/liste/147901 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Samsung Evo har bedre kvalitet, og PSUen har også dårlig kvalitet. Altså ikke den beste kvaliteten, og det er viktig at en PSU har god kvalitet! Skjermkortet er bra! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Vel nå har jeg ikke fulgt med på alt, men ut i fra erfaring er de fleste kingston SSD basert på sandforce, som kan by på ustabilitet og ikke like bra på raid som andre Samsung er veldig bra. Corsair TX 750W den bør holde ja ser ikke noe i veien med den, selv om det kunne være lurt å ha over 800 watt om du vurderer crossfire eller mye overklokking. Skjermkortet er det beste du får i den prisklassen, skal du ha bedre Asus Radeon R9 290 DirectCU II OC Lenke til kommentar
Vihri Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Men vist eg stapper inn I den Asus Radeon R9 290 DirectCU II OC istadenfor, må eg då opp i størrelse på psu ? Vil helst halde pcn under 10 K i pris lettare å holde det under raderen til kjerringa da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå