Gå til innhold

[Løst] Ny router


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du spør om du må ha ny ruter, så må du da oppgi hva slag ruter du har nå...

 

Raskeste standard i dag er AC (ca Gbit), men for de aller fleste er jo internetthastigheten inn til huset den aller største begrensningen. Bortsett fra de med NAS og andre mer avanserte løsninger da...

Lenke til kommentar

Hvis du spør om du må ha ny ruter, så må du da oppgi hva slag ruter du har nå...

 

Raskeste standard i dag er AC (ca Gbit), men for de aller fleste er jo internetthastigheten inn til huset den aller største begrensningen. Bortsett fra de med NAS og andre mer avanserte løsninger da...

Har en Netgear WNDR3700

http://www.netgear.com/home/products/networking/wifi-routers/wndr3700.aspx

 

Har også en NAS, Synology DS211j

Lenke til kommentar

Det hjelper ingenting å bare bytte router i ditt tilfelle... Du bytte ut både routeren din og nettverkskortet ditt til enheter som støtter ac..

 

Anbefaler deg Asus RT-AC66 eller 68 og f.eks. Asus USB-AC53 adapter...

AC68 fås nesten like billig som AC66, så jeg går for den + AC53

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hva med http://m.netonnet.no/art/data/nettverk/router/ac-standard/zyxel-nbg6716/196870.6476/

 

En midt på tre AC ruter til en hyggelig pris.

 

staljin

... og dårligere rekkevidde. Er en grunn til at den er så billig :p

Og...? Det er ikke alle som behøver så voldsom rekkevidde. Jeg klarer meg fint med DIR 615 så denne Zyxel må være god nok oppgradering. Det er faktisk en god del problemer med AC66U. Tenk så surt å betale så mye og i tillegg slite med den.

 

staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...