Leon Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Vel jeg kjøpte meg en ny 160gb maxtor i forige uke, men da jeg installerte den viser det at den er på kun 127GB... jeg kjører win2k med sp4 hva må jeg gjøre for å få fiksa de siste gb'ene? tusen takk for svar.. Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei. Sjekk denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...6659&highlight= Good Luck. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 du gar vel formatert disken i fat32 kan jeg tenke meg...da mister du en del diskplass. Formater den i NTFS Lenke til kommentar
Leon Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg har fulgt anvisningene, men må jeg formatere disken etterpå? får fortsatt "bare" 127gb.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvis du har fulgt de andre anvisningene så trenger du bare å bruke partition magic til å partisjonere den gjennværende plassen. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 husk at harddisk produsenten lyger litt og disken er egentlig litt mindre enn det som oppgis.. du bruker opp litt til å formatere.. OS bruker en del.. men du hadde mistet litt mye.. prøv partisjon magic Lenke til kommentar
Leon Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 hvordan kan jeg bruke f.eks fdisk? har meget dårlige erfaringer med partition magic.. Lenke til kommentar
kingpinX2 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg hadde nettopp det samme, men da brukte jeg et promise ide kort, og den fant hden, som er 160gb, som kun 128gb. Da måtte jeg inn på promise sine sider for å finne windows xp driver, og når jeg oppdaterte med dem, så kom disken opp med sine fulle 160gb. Hvis du bruker hovedkortet sine "normale" ide kanaler, så må du vel oppdatere biosen din. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Flashe BIOS eller oppdater Windows! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå