Flying Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Når jeg søkte etter refusjonsmuligheter av botox mot hyperhidrose kom jeg over noen som refererte til Folketrygdelovens §5.22 som en mulighet. Helsenorge gir kun én behandling med botox, resten må man betale selv på private klinikker, i følge mitt sykehus. Det vil koste minst 10 000kr per år å behandle hyperhidrose i begge armhulene med botox på privat klinikk. Er det noen som har erfaringer med å få refundert botoxbehandling mot hyperhidrose? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kjøre gift i kroppen på den måten kan ikke være bra i lengda... trur jeg heller ville funnet på noe annet. om det er mulig.. og det koster flesk som du sier her Lenke til kommentar
Flying Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Andre behandlinger har stor sjanse for å flytte problemet eller har påvist alvorlige bivirkninger (aluminiumsklorid) Det er hverken meg eller min hudlege kjent at det finnes skadelige bivirkninger ved langvarig bruk av botox. Eventuelle bivirkninger er sjeldne og forbigående ved korrekt bruk. Ellers takk for synsing. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg ville heller prøvd Egazil eller Ditropan først. Anonymous poster hash: c9f95...254 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå