Christopher99 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Gjerne skriv hvorfor du valgte akkurat det du gjorde Endret 12. april 2014 av Christopher99 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Sony og Htc. Bedre byggekvalitet en Samsung som føles billig ut med pentileskjerm Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Apple. Rett og slett fordi det funker knirkefritt til mitt bruk. Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Jeg liker Samsung godt, men de har begynt å tape seg når det gjelder design og nye ideer, de har ikke akkurat en lang liste med nye ting på S5 og den likner veldig på S4 på forsiden. Ingen revolusjon kort sagt Endret 12. april 2014 av Christopher99 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 "Beste mobilprodusent""Avstemning: Beste mobil""Hva foretrekker du?""Hvilken mobilprodusent liker du best?" Dette er jo nesten fire forskjellige spørsmål... Hva med å være litt mer konkret i spørsmålsstillingen? Og når man spør om merkenavn, så heter det ikke "Hva foretrekker du?". Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Apple. Rett og slett fordi det funker knirkefritt til mitt bruk. overpriset telefon men dårlig batteritid. Solgte min 5s raskt Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) HTC. Heftig byggekvalitet. Dog så var den siste HTC-telefonen jeg hadde en HTC Legend med aluminiums unibody. Feteste telefonen jeg har hatt hvis man ser bort ifra internal hardware/software som ble utdatert etter en stund. Endret 12. april 2014 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Sony og Htc. Bedre byggekvalitet en Samsung som føles billig ut med pentileskjerm Ok, så byggekvaliteten er dårlig på Samsung Galaxy mobilene i følge deg. Men hva med resten på telefonen da? Det er jo totalpakken som gjelder her på hva man får. Så jeg vil nok si at Samsung er blandt de beste her da. Etter hva ryktene skal ha det til, så ser det ut til at 'OnePlus' merket som skal lage One mobilen (OnePlus One) kommer til å bli meget bra. Så jeg ville ha valgt 'Andre' her og sagt at Oppo og OnePlus er de beste merkene i dag. Selvfølgelig kan dette med OnePlus forandre seg fort om mobilen viser seg å være dårlig. Endret 12. april 2014 av Vindicator 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Apple. Rett og slett fordi det funker knirkefritt til mitt bruk. overpriset telefon men dårlig batteritid. Solgte min 5s raskt Ble det ikke spurt om hva jeg mente? Jeeez. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå