taZer Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 HeiVar for en tid tilbake så uheldig og kjøpe en stjålet mobil (Note 3)Etter noen runder med politiet så har de enda ikke kommet frem til noe Lurte på da om det er mulig og endre IMEI på denne for at jeg skal kunne bruke den Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Har du den fremdeles, da? Hvis den er tyvgods har du vel levert den til politiet, og den riktige eieren? Lenke til kommentar
taZer Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Jeg har mobilen fremdelesFikk ikke noe informasjon av politiet når jeg anmeldte saken, de sa jeg bare skulle ta vare på denHar ringt de i ettertid og spurt hva jeg skal gjøre med den, men de sier de fortsatt driver med etterforskning Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Rart at de ikke har tatt den, da. Det er vel ikke meningen at du skal ta den i bruk som din egen, når den har en eier. Lenke til kommentar
taZer Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Ikke vet jeg hva de tenkerVet ihvertfall jeg sitter med et tafsebrett som jeg ikke får ringt med, noe som er ganske kjipt Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hva med å ta det opp med personen du kjøpte det av og kreve pengene tilbake? Lenke til kommentar
taZer Skrevet 17. april 2014 Forfatter Del Skrevet 17. april 2014 Litt vanskelig når jeg ikke får tak i personen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå