Bekir Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Volkswagen Type1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei, Bekir. Flott bilde av Volswagen Type 1, - den ser ut til å være i topp stand ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei Bekir ! Et flott bilde som passer godt i sort/ hvitt , det fremhever følelsen av at bilen er gammel (og god) Min far's første bil var en slik boble ,og fler etter den. Jeg hadde mine første kjøreopplevelser i en slik av nyere årgang. Dette bildet frembrakte god minner. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Hei Bekir ! Et flott bilde som passer godt i sort/ hvitt , det fremhever følelsen av at bilen er gammel (og god) Min far's første bil var en slik boble ,og fler etter den. Jeg hadde mine første kjøreopplevelser i en slik av nyere årgang. Dette bildet frembrakte god minner. Vennlig hilsen Alec Hei Alec. Tusen takk for hyggelig kommentar Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Hei, Bekir. Flott bilde av Volswagen Type 1, - den ser ut til å være i topp stand ! Vennlig hilsen Albert. Hei Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar Vennlig hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg