cooa Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Har en Sony Xperia Z1. I midten, øverst på skjermen, har jeg fått en 1cm lang vertikal strek. Skraper jeg neglen over den så kjenner jeg at den er der. Den gir også en regnbueeffekt når du ser på den. Spørsmålet er, om det er begynnelsen på en sprekk i glasset, eller bare en ripe. Noen måte å finne det ut på? Det som gjør meg så usikker er at når jeg ser på glasset i sollys/refleksjon, så er streken syltynn. Masse andre riper som virker større. Så er jeg veldig sikker på at den var mindre for et par dager siden. Endret 11. april 2014 av cooa Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg tror ikke det er noe problem, bare veldig irriterende med ripe/sprekk i glasset Et tips er å ikke ha metall objekter i samme lomme som mobilen, et eksempel er spesielt nøkler Så jeg er ganske sikker på det ikke kommer til å bli et problem Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Det er en sprekk regner jeg med hvis den går vertikalt over glasset, og hvis den ser ganske rett ut. Ikke noe farlig, men irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå