petnor Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Får noen dager siden så jeg denne ripen på bilen min. Er ikke helt sikker når det skjedde. Kan ha skjedd mens jeg var innom Spar. Jeg har flere riper på bilen fra før av, men denne var ny.For meg er det ikke så fælt at jeg få en ripe på bilen, men jeg er ikke så begeistret for at man skal bruke dette ordet!Får jeg gjort noe med dette? Kan jeg gjøre det mindre synelig kanskje? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 får kjøpt lakkstifter som du kan skjule de med, selv hadde jeg vært ekstremt forbannet hvis noen gjorde dette med min bil. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Damn. Noen mennesker altså 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Tragisk.. Håper du finner ut hvem det er. Gir deg tilatelse til å tattovere fuck i panna dems. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Sikkert noen pøbler (ungdommer) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hadde ikke hindret noen å knekke fingrene på slike mennesker. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Er det ikke mulig og se om de har noen overvåkingskameraer der ? Ikke at de nødvendigvis er klare nok men :/ Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Våtsliping og polering bør dempe mye av det. For et bedre resultat kan du gjøre noe annet. Regner med at du ikke ønsker å få lakket opp igjen hele skaden, så et greit alternativ kan være å kjøpe lakk i bilens farge som du pensler på tynt, men likevel oppå lakken, for så å våtslipe det ned slik at det blir jevnt med originallakken, og polere over. Gjør du det riktig vil du kun se litt fargeforskjellen fra gammel og nypenslet lakk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Derfor har man dashcam både foran og bak, for å ta sånne folk om noe først skulle skje. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Derfor har man dashcam både foran og bak, for å ta sånne folk om noe først skulle skje. Stress Lenke til kommentar
nipton Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Kommer helt anpå hvor Dyp den er: Larry er konge på alt Mest relevant til ditt tilfelle. Hvis den er dyp: Vanlig greier Endret 18. april 2014 av nipton Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Hva er grunnen til den egentllig? Ser at bilen ikke akkurat er fin fra før. Kanskje TS kjører som en idiot, eller har parket som en idiot. Vi vet jo aldri Men sefølgelig gir ingen rett å skruve fuck på bilen hans. Hadde kjørt på med Turtle Vax Rubbing Compound Den fjerna masse av mine riper Lenke til kommentar
extrad Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Folk er så forbanna frekke altså. Har noen som har laget ei diger ripe i min bil, og så stukket av.. Blir så provosert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå