Raslefu Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Har akkurat måttet resette min Note 3, og jeg har forstått det slik at man kan importere meldingene man hadde liggende på telefonen tilbake i Hangouts. Finner ingen guide for det ved enkel googling, men kanskje noen her vet hvordan? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 har du testet å gå inn på instillinger til hangouts, velge SMS og så "importer tekstmeldinger"? litt usikker på om hangouts lagrer sms automatisk.. kan være lurt å bruke denne neste gang: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.riteshsahu.SMSBackupRestore Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Ja, prøvde "Importer tekstmeldinger", men det ble ingenting ut av det Kommer nok til å droppe Hangouts fremover, uten denne funksjonen er appen helt meningsløs for min del. Har installert Kies på PC-en, da får jeg i det minste backup av sms. Takk for hjelpen, uansett Endret 12. april 2014 av Raslefu Lenke til kommentar
madmats Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 OK, men hangouts skal jo automatisk importere meldinger som er sendt via google/datatrafikk, ihvertfall har den gjort det på begge mobiler jeg har installert hangouts på. men ikke vanlig SMS/MMS, så bruker du det mest må du bruke Kies ja, eller enda enklere den appen jeg linket til i min forrige post, den skal støtte Hangouts også, ikke bare vanlige sms-klienter. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 OK, men hangouts skal jo automatisk importere meldinger som er sendt via google/datatrafikk, ihvertfall har den gjort det på begge mobiler jeg har installert hangouts på. men ikke vanlig SMS/MMS, så bruker du det mest må du bruke Kies ja, eller enda enklere den appen jeg linket til i min forrige post, den skal støtte Hangouts også, ikke bare vanlige sms-klienter. Har lagt inn appen nå, den virker grei. Bruker Dropbox som lagringssted for meldingene fremover. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå