Jonathan:D Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei, jeg skal kjøpe meg nytt antivirus, men jeg vet ikke hvem jeg skal velge? Jeg vet ikke hva som er bra, men jeg hadde McAfee før. Men hvem anbefaler dere jeg vil helst ha det beste Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Vel det blir omtrent å kåre den beste SSD disken eller best skjermen, selv om i alle tilfeller det ikke er det. Selv bruker jeg mest AVG free og Microsoft Security Essentials har også Norton antivius norsk på andre pcer. http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/ sier vel kanskje sitt, men selv om det er best nå kan det raskt endre seg i løp av noen måneder. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hvis du har Windows 8 ville jeg bare brukt Defender som er integrert der. For windows 7 hadde jeg brukt MSE. Disse 2 er ikke så kraftige, men de er "usynlige" og uproblematiske som jeg liker. Fsecure er også ok, har også brukt Kapersky og syns å huske det som ok. Ville unngått Norton/Mcafee/Avast. Hvilken antivirus du skal bruke kommer mer ann på din subjektive bruk enn noe annet, så hva andre liker kan nødvendigvis stemme dårlig med ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå