Gå til innhold

Test: Sony Xperia Tablet Z2

Anbefalte innlegg

Det er flere som reagerer på underkarakterene slik de kommer frem på konklusjonssiden i denne testen. Her er det bare å beklage at det er oppstått en feil i systemet som beregner de dynamiske karakterene. Riktige tall er matet inn, men resultatet kommer likevel feil ut. Jeg har bedt utviklerne våre se på det.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Flott og raskt brett, men fikk en overraskelse etter å ha skaffet det:

Det støtter ikke flere brukere. Man kan kun logge inn med en enkelt bruker.

Gjelder kun 4G-versjonen (LTE). Det er visstnok telefonifunksjonaliten som gjør at de ikke kan ha med flerbrukerstøtte. Synd, siden nettbrett nettopp er en ting flere brukere ønsker å ha sine personlige greier på.

Lenke til kommentar

Kjøpte dette brettet pga denne testen, det skulle jeg ikke gjort. Skjermen er ikke bra på noen måter, den har et snodig format som gjør at det ikke er plass til tallrekka i tastaturet. Hjemknappen sitter i bunnen av skjermen rett under space som gjør at jeg trykker på hjem 95% av gangene jeg skal trykke space. Dårlig lysstyrke og så er det noe snodig med måten den viser hvitt på, er noe gul grønt. Så har den jackplugg i bunn som gjør at du ikke kan sette den opp i det orginale covert Stildekselstativ SCR12 å se film for da er pluggen i veien. Dårlig lyd har den også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...