xkingstar999 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 hei. vet dette kanskje blir lit offtopic, men jeg lurer da også på hvordan folk har klart å skaffe seg nok penger til å faktisk betale lett lappen? min mor har ikke råd til å betale lappen for meg hvordan foreslår dere at jeg skal skaffe meg nok penger til lett mc lappen? (seriøse svar) Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jobbe. Kveld/helg/etc. Finnes det alternativer i det hele tatt? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Konfirmasjonspenger er vel noe de fleste bruker. Ellers så er nok jobb et must. Personlig vil jeg si inntekt er et must om du vil eie og bruke et kjøretøy. Du må betale for bensin, forsikring, evt. deler osv. Det er ikke bare å kjøpe og kjøre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 I min omgangskrets var de aller fleste som kjørte lettmotorsykkel avløsere på gård. Det er en relativt godt betalt ungdomsjobb. Lenke til kommentar
xkingstar999 Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 I min omgangskrets var de aller fleste som kjørte lettmotorsykkel avløsere på gård. Det er en relativt godt betalt ungdomsjobb. hva vil det si å være en avløser på en gård? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Rett og slett å ta deler av gårdsarbeidet, f.eks. den første runden i fjøset om morgenen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Ville dog heller funnet en deltidsjobb på vgs. og spart til bil Lenke til kommentar
xkingstar999 Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 nei, jeg går nok ikke 2 år uten frakt fra A til B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå