Ohord Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Lurte på om dette dette kabinettet er bra. Tenkte å ha det en stund hvis jeg kjøper det. Takk for alle svar Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det der så jo helt digg ut hadde jeg hatt penger ville det der vært aktuelt ja. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Fikk det samme i posten i dag jeg! Er et skikkelig rått kabinett det der ja. Har for øyeblikket bare montert PSUen da, men det er utrolig greit med skuffen for hovedkort og alle thumbscrews'ene. Og utseendet kan man heller ikke klage på. Det har jo to lysstriper som LED, og når man kjøper katode-lys i tillegg (slik som meg)... Anbefaler deg å kjøpe dette! NB! Her er en grei test av kabinettet. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hei Lurte på om dette dette kabinettet er bra. Tenkte å ha det en stund hvis jeg kjøper det. Takk for alle svar Ikke dårlig kjøp dette :wink: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hva med et av disse Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 hva med et av disse Jeg vurderte selv dette, men falt nok for Lian Li sitt jeg. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 hva med et av disse Ikke helt min stil, men de er sikkert bra de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå