Smedsrud Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Er den egentlig like god som selskapet hevder?Så mye bedre ytelse gir Nvidias nye stjernedriver (Ekstra) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Joda, De holder jo alltid hva de lover -_- 3 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Jeg får 27% ytelsesforbedring i Absolution med 8x MSAA og alt annet på maks i 1080p. Dette med GTX 670 SLI og i7-950, og SLI scaling økte fra 47% med 335.23 til 85% med betaen. Temmelig fornøyd med det. Endret 11. april 2014 av Dellers Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg syns også alt er "ekstra" nå for tiden, men når det kommer til driveren mener jeg at scalingen ble MYE bedre. Med min 1440p kjører jeg så og si alt på max med god fps. Herlig driver. Får håpe det blir enda bedre nå som Watch Dogs kommer om en drøy mnd. Lenke til kommentar
papusan Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Kan dere teste den nye driveren med et av di nyere grafikkortene for laptopper også ? 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Ingen test av Rome 2? Skuffende. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Denne driveren er fremdeles i beta ... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Er ikkje dette litt for dumt og bare teste på 1 pc? har vert med oppdateringer der jeg merket store og andre merker ingen og vicaversa...litt overaska derre ikkje tok med rome 2 som var på toplisten av forbedringer? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har dere fått kommentar fra nVidia på dette? Hele pressemeldingen demmes er jo rent bullshit, og må være brudd på noen markedsføringslover. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Har dere fått kommentar fra nVidia på dette? Hele pressemeldingen demmes er jo rent bullshit, og må være brudd på noen markedsføringslover. For det første så følger ikke Nvidia norsk markedsføringslov. For det andre så er det en grunn til at ytelsen blir "opp til xx% bedre"... Det er veldig mange parametere som spiller inn her. Du kan jo se på Guru3D som også har testet dette: http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_r9_295x2_review,29.html Oppdateringene som Nvidia har gjort i denne driveren er primært og oppdatere steder hvor driver og API er flaskehals. Oppløsningene hardware.no kjører er nok så høye at det primært er GPU som er flaskehals, da hjelper det lite med slike oppdateringer. Det samme gjelder for så vidt Mantle. Hvis flaskehalsen er på GPU hjelper det fint lite med å fjerne overhead i API. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå