Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi S3 eller andre forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yippee: Mener du i fullt alvor at Volvo er en ytelsesmessig fullgod konkurrent til BMW, Mercedes og Audi i "familiebiler som oppfører seg som sportsbiler"-klassen? Det er jo rett og slett objektivt feil. Selv om Volvoene går fort de også, såklart.

 

Dette her går ikke på hva man har kjørt og hva hvem har erfaring med - det kan måles.

 

(Min elektriske familiebil gjør forøvrig 0-100 på 4,4 eller mindre, men blir nok frakjørt av både T5 og S3 på bane ;) )

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar

Ja det mener jeg på fullt alvor! en ting er og ha en bil som går unna på strekka, noe annet er når du skal kaste den inn i svingen..

vil ikke krangle her, men ta en prøvetur med f.eks Volvo C30 t5 med Dempere fra Øhlins..

og send meg en PM på hva du synes ;)

 

 

SNYLTER: det er nr på papir. har du noen gang kjørt over 50?

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

Ettersom trådstarter spørr etter forge genrasjons S3 altså 8P modellen å dermed gjerne en bruktbil synst jeg igrunnen mange av forslagene som blir kastet ut her er litt i overkant av ambisiøse. S3en det er snakk om her har da heller ikke 300 hester med 265. Ellers synst jeg diskusjonen over her er tåpelig å lite hjelpsomt for trådstarter, men er forøvri enig i at en diesel volvo har fint lite å gjøre i diskusjonen.

 

At somme folk skal prøve å overbevise seg selv og andre om at bilen deres er best og mye bedre en alt annet er på barnehage nivå, de fleste forstår vel hvem jeg sikter til.

Lenke til kommentar

Ja det mener jeg på fullt alvor! en ting er og ha en bil som går unna på strekka, noe annet er når du skal kaste den inn i svingen..

vil ikke krangle her, men ta en prøvetur med f.eks Volvo C30 t5 med Dempere fra Øhlins..

og send meg en PM på hva du synes ;)

 

 

SNYLTER: det er nr på papir. har du noen gang kjørt over 50?

Du mener altså at C30 er bedre enn S3 i svingene? Eller bare at den henger på?

 

Min erfaring er ikke så relevant, men jeg har hatt min andel av spreke biler og de har blitt brukt.

 

Jeg kan legge ut et bilde som viser snittfart og forbruk fra liten snartur i vinter, det kan hende jeg var over 50 underveis.

https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-0/1521734_10152133346522629_652388592_n.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...