Gå til innhold

Best mulig lyd for 3000 kroner (tv, film)

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal handle inn høytalere for mora mi, til tv og film i stuen. Stuen det skal være i er på ca 25 kvadratmeter. Hvilket anlegg gir meg best lyd for pengene?

Har vurdert Logitech Z680, er dette bra nok for 25kvadratmeter? Eller holder det ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta ein tur innom ein HIFi butikk og sett sammen et billig stereoanlegg isteden. Trur ikkje det hadde skada å legge i litt meir peng heller.

Men nå er det sånn at mora mi bare skal bruke 3000 på dette...Hu gidder ikke å bruke mer på et hus vi bruker bare noen få helger i året...(hytte hus)...

Uansett så vil hvilket som helst annlegg for 3000 gi bedre lyd enn de som er i TV'n...

dere Hi-Fi folk ass..Jeg vet dere sitter der og ler av meg når jeg prater om annlegg til 3000 kroner...det er vell ikke nokk til en halvmeter kabel for dere engang?

Lenke til kommentar

Z-680 klarer fint å fylle 25m² med lyd.

Til TV og film er det SVÆRT vanskelig å slå pris/kvalitet til Logitech Z-680. Systemet har også fordelen av å ha innebygget Dolby Digital-dekoder noe som er fint hvis du har en DVD spiller og/eller en av de nyere spillkonsollene.

Skal du høre mye på musikk vil mange mene et Klipsch 2.1-system er bedre, men ikke til film etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...