Stratos Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Okay.. Jeg lasta ned og spilte Ghost Recon Demoen på jobben.. Jeg ikte det så bra at jeg kjøpte spillet. I går kveld prøvde jeg for første gang på maskina mi med SB Live! lykort, og WinXP. Siden Dama sov rett bak meg, tok jeg på headphones. Etter å ha sneket meg stille rundt i 5 minutter, får jeg øye på en "russerfaen". Jeg sikter, og akkurat i det jeg skal skyte ser han meg. Jeg trekker av og "_Schabooom!!!_" Det kølaschmalt jo så jeg f#enmeg nesten skvatt ut av stolen!! Jeg veit ikke om jeg eller russeren ble mest redd?? Det var jo nesten realistisk høyt! Alle de andre lydene var jo så snille og lave.. Er det riktig at det skal være sånn? DEt er jo realistisk, men dog skadelig for hørselen. Har det noe med EAX enabled å gjøre? Ikke får jeg gjort skuddene levelig lave uten å høre andre lyder heller... Noen som har hatt samme opplevelse? Enkli dritbra spill da som tilogmed gjør meg skvetten... :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-17 21:01, Stratos skrev:Alle de andre lydene var jo så snille og lave.. Er det riktig at det skal være sånn? DEt er jo realistisk, men dog skadelig for hørselen. Har det noe med EAX enabled å gjøre? Det kan absolutt være EAX eller eventuellt innstilling for 3D lyd i spillet. Jeg mener å huske å ha opplevd samme problem da jeg rotet rundt med EAX/3D lyd i UT/SF engang. Endte opp i at jeg bare valgte helt vanlig lyd. Ville i hvert fall testet uten EAX for å sjekke, og undersøke hvordan 3D lyden er stilt inn. Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Ganske enkelt, last ned siste driverene fra Creative. Det fikset problemet hos meg og noen kamerater, alle hadde SB Live. Knallbra spill, men vet noen hvor en finner nye mission/mods/våpen? Er lei av de brettene som er der allerede, hehe.. Lenke til kommentar
BBI Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hvis du går til Ghost Recon hjemme siden kan du laste ned en patch for sånne problemer. Tar 30 MB, men er verdt det last ned uansett modem, ISDN, bredbånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå