datajesus Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Hver gang jeg kommer hjem til foreldrene mine sliter jeg med tregt trådløst nett på laptopen min. Alle andre enheter fungerer helt strålende, og det er altså kun min Acer med Windows 8(nevner dette i tilfelle det har noen relevans) som sliter med grisetregt nett. Har nedlastningshastigheter på rundt 50-100 kbps, mens resten av enheter ligger på opp mot 4 mbit. Har søkt som en gal, men finner ikke noe som fungerer. På forhånd takk! Hilsen datajesus Endret 11. april 2014 av datajesus Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 fungerer pc'n fint på andre trådløse nett? de andre enhetene du snakker om er selvfølgelig på trådløst de også? ikke kablet? Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Jepp, det glemte jeg helt å nevne. PCen kobler seg fint til alle andre nettverk uten hastighetsproblemer. Resten er koblet til trådløst, ja. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 jeg vet at visse eldre trådløse kort ikke likte visse kanaler på det trådløse nettverket, kanskje prøve å bytte kanal på routeren? Lenke til kommentar
datajesus Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Skal gi det et forsøk. Kommer tilbake til deg når jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå