AvIOn Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei har idag netcom-abb, der jeg også vlir fakturert for spotify hver mnd. Nå skal jeg ta i bruk mitt nye chess-abb, også vil jeg at chess skal fakturere meg for spotify, da dette er en tjeneste de også har. hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 snakk med chess? det hsr jeg prøvd, uten hell:/ Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Fikk du svar, eller har de ikke svart? Chess har en fantastisk kundeservice Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Jeg fikk svar, men de viste rett og slett ikke... Lenke til kommentar
Christopher99 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 På MinSide legger du til Spotify som en tilleggstjeneste til ditt abonnement. Nyt musikken fra mobiltelefonen, nettbrettet eller PC'en din. Del musikken med venner og kjente eller depp på soverommet ditt alene. Du kan ta med deg Spotify og Chess overalt. Kun 99,-/mnd. https://www.chess.no/abonnement/tjenester/mobiltjenester/spotify Du legger til tjenesten etter å ha byttet til Chess på MinSide Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Nå vet ikke jeg hvorfor du bytter til Chess, men Netcom tilbyr bedre Spotify avtale enn Chess. Hos Netcom får du 500mb ekstra i mnd om du legger Spotify inn i fakturaen din (99,- mnd). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Netcom tilbyr dårligere vilkår enn Chess. 199kr / mnd for 500mb mot 199 kr / mnd for 1gb. I tillegg kan man signe et et abn. med venner eller familie og få det til 169kr / mnd. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Chess vs netcom er en annen diskusjon;) må fortsatt få endret betalingsmåten på spotifykontoen... Altså fra at netcom betaler den, og belaster regninga, til at chess gjør det samme. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hvorfor skal en velge spotify via Chess? Det gir jo ingen fordeler, så hvorfor ikke bare bestille Spotify utenom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå