Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen starter ikke!

Anbefalte innlegg

Hei

I dag når jeg skulle ta på pcen min, men jeg fikk opp bluescreen med en gang, og den slo seg av. Når jeg nå prøver å ta den på igjen, vil den ikke boote. Pcen viser ingenting på skjermen og etter at knappen på pcen lyser, slår den seg av igjen etter noen sekunder.

Pcen fungerte helt fint dagen før.

Takker for hjelp

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

I dag når jeg skulle ta på pcen min, men jeg fikk opp bluescreen med en gang, og den slo seg av. Når jeg nå prøver å ta den på igjen, vil den ikke boote. Pcen viser ingenting på skjermen og etter at knappen på pcen lyser, slår den seg av igjen etter noen sekunder.

Pcen fungerte helt fint dagen før.

Takker for hjelp

Mvh Kristian

Hva slags pc er det? Altså specs....

Har du prøvd å resete biosen?

Lenke til kommentar

Dra ut stikkontakten, trykk på powerknappen etpar ganger, sett inn stikkontakt og prøv å starte maskinen igjen, Avogtil hjelper det å tømme kondensatorer

Hvis det ikke fungerer så kan du prøve å resette BIOS. Antar forøvrig at du har stasjonær pc..?? For flere tips anbefaler jeg deg å nevne hva slags PC du har... Vanskelig å gjette

Lenke til kommentar

Dra ut stikkontakten, trykk på powerknappen etpar ganger, sett inn stikkontakt og prøv å starte maskinen igjen, Avogtil hjelper det å tømme kondensatorer

Hvis det ikke fungerer så kan du prøve å resette BIOS. Antar forøvrig at du har stasjonær pc..?? For flere tips anbefaler jeg deg å nevne hva slags PC du har... Vanskelig å gjette

Jeg har en stasjonær pc jeg har bygget selv. Delene er:

Hovedkort: Asus P8P67 pro

cpu: i5 4670k

GPU: gigabyte geforce gtx 770

2tb hdd

700w PSU

Jeg har prøvd å resette bios men pcen starter fortsatt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...