Ola Nordmann 1234 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei I dag når jeg skulle ta på pcen min, men jeg fikk opp bluescreen med en gang, og den slo seg av. Når jeg nå prøver å ta den på igjen, vil den ikke boote. Pcen viser ingenting på skjermen og etter at knappen på pcen lyser, slår den seg av igjen etter noen sekunder. Pcen fungerte helt fint dagen før. Takker for hjelp Mvh Kristian Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei I dag når jeg skulle ta på pcen min, men jeg fikk opp bluescreen med en gang, og den slo seg av. Når jeg nå prøver å ta den på igjen, vil den ikke boote. Pcen viser ingenting på skjermen og etter at knappen på pcen lyser, slår den seg av igjen etter noen sekunder. Pcen fungerte helt fint dagen før. Takker for hjelp Mvh Kristian Hva slags pc er det? Altså specs.... Har du prøvd å resete biosen? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Dra ut stikkontakten, trykk på powerknappen etpar ganger, sett inn stikkontakt og prøv å starte maskinen igjen, Avogtil hjelper det å tømme kondensatorer Hvis det ikke fungerer så kan du prøve å resette BIOS. Antar forøvrig at du har stasjonær pc..?? For flere tips anbefaler jeg deg å nevne hva slags PC du har... Vanskelig å gjette Lenke til kommentar
Ola Nordmann 1234 Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Dra ut stikkontakten, trykk på powerknappen etpar ganger, sett inn stikkontakt og prøv å starte maskinen igjen, Avogtil hjelper det å tømme kondensatorer Hvis det ikke fungerer så kan du prøve å resette BIOS. Antar forøvrig at du har stasjonær pc..?? For flere tips anbefaler jeg deg å nevne hva slags PC du har... Vanskelig å gjette Jeg har en stasjonær pc jeg har bygget selv. Delene er: Hovedkort: Asus P8P67 pro cpu: i5 4670k GPU: gigabyte geforce gtx 770 2tb hdd 700w PSU Jeg har prøvd å resette bios men pcen starter fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hovedkort: Asus P8P67 pro cpu: i5 4670k Dette kan ikke funke, eller skrivefeil..? HK er LGA1155 og CPU er LGA1150. Hva slags PSU? Prøvd å jumpstarte PSU og evnt. måle spenninger? Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 de specsa du har skrevet opp kan ikke stemme for den cpu'n passer ikke i det hovedkortet? Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Se etter om minnebrikkene sitter helt riktig i sporet! Hadde et liknende problem tidligere. Feilsøkte i timesvis .. Så var det bare å dytte den ene brikka 2mm inn i sporet sitt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) CPU kan du nok med 1150 pins klare å trøkke ned på et p67 hovedkort si CPU socket som er 1155 pin men du vil aldri få det systemet til å poste. Det er ikke kompatibelt hverken hardware eller firmware. Endret 19. april 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå