WartoxX Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Heisann jeg er ny på dette forumet! Jeg har en MSI GX660 i5 som jeg kjøpte ny for et par år siden. Jeg synes den begynner å bli litt slapp så jeg vil oppgradere den. Eneste problemet er at jeg er vane med å bygge stasjonære pc`er. Har ikke snøring på bærbar. Er det noen som her som kan si hvilke ram,hdd, gpu og cpu jeg kan oppgradere med? Evt. bare ram og hdd da dette er det som henger etter:) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 (endret) Se på: https://www.komplett.no/k/memselect.aspx?cmd=getModelPartList&strMfr=MSI+%28Micro+Star%29&strProdLine=MSI+%28Micro+Star%29+Notebooks&strModel=GX660 Ser ut som i5 støtter bare 8 GB ram på den modellen. SSD disk burde de fleste fungere bare de er maks 7 mm som de fleste er. Skjermkort og CPU er veldig vanskelig å oppgradere på laptop og det skal ikke så mye til at maskinen blir ustabil. Så ville heller vurdert ny laptop om ikke SSD hjelper noe særlig. Endret 11. april 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå