Lonely punker2014 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Korleis kan ein auke tryggleiken på ei nettside, altså gjera denne mindre utsett for hacking og hærverk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Er det noe du har utviklet, eller er det en ferdigløsning? Hvem har ansvaret for serveren? Den tryggeste siden er en statisk side uten serverside språk, som står på en alltid oppdatert server som kun svarer på port 80. Det gir lite fleksibilitet :-) Lenke til kommentar
Lonely punker2014 Skrevet 12. april 2014 Forfatter Del Skrevet 12. april 2014 Per i dag er denne nettstaden(, som eg arbeider med å bygge opp,) stasjonert på ein server til eit webhotell. Kva meiner du med serverside-språk? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Hvordan lager du nettsiden? Hvilket språk bruker du? Lenke til kommentar
Lonely punker2014 Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Hvordan lager du nettsiden? Hvilket språk bruker du? Eg er heller fersk når det gjeld koding, men eg har hittil teke i bruk html+css. Ser ikkje bort i frå at eg må eksperimentera med noko javascript for å få eit meir smidig og moderne resultat. Dette er ei nettside eg lagar frå botn av, som er stasjonert hjå domeneshop. (Nettstaden min har også eit phpBB-forum som er oppe og fungera.) Endret 13. april 2014 av Lonely punker Lenke til kommentar
ApekattJulius Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Hold PHPbb up-to-date. Skriver du siden din i HTML, og har ordentlig sikkerhet på hvem som kan skrive til serveren din (FTP), så kan det ikke skje så mye galt ... Kjører du Wordpress, så finnes det plugins som skjuler "alle" footprints fra Wordpress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå