Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En rasistisk voldtekt.

En fransk jente på atten år ble overfalt og gruppevoldtatt av fleire ungdommer. Den yngste voldtektsmannen var bare litt over tretten år gammel. Hva slags forkrøplet menneskesyn har egentlig mennesker som kan finne på noe slikt??

og hvorfor har ikke norske aviser eller tv rapportert noe som helst fra denne saken? Er dem alt for politisk korrekte heile gjengen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kanskje ikke så mange i "seriøst" media som vil linkes opp til saker på document.no - de oppfattes vel som litt brunsvidde i kantene, etter det jeg har fått med meg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, jeg la merke til det, surfa litt rundt på siden deres, og kjente intet behov for å fordype meg i den typen propaganda

Lenke til kommentar

Minner meg litt om trygdekontorets sending, der Elisabeth Norheim mente hvite etnisk norske som klaget over rasisme var patetisk, fordi den rasismen som mørkhudede opplever er mye værre. Den rasismen hvite opplever ødelegger ikke livet deres, tror jeg var formuleringen, og pekte på at innvandrere gjerne møter rasisme i sammenheng med arbeidslivet.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så mange i "seriøst" media som vil linkes opp til saker på document.no - de oppfattes vel som litt brunsvidde i kantene, etter det jeg har fått med meg

De er iallefall veldig ensidige på hvilke kriminalsaker de skriver om. Har det feks. skjedd to-tre drap en periode, er det kun det "ene" hvor gjerningsmann har innvandrerbakgrunn det fokuseres på, mens de "to andre" forbigås i stillhet.

Alle blir sjokkerte når barn/ungdom begår ubegripelige voldshandlinger og spør seg hva som "er galt", slik som denne saken.

På samme måte reagerte mange med vantro når en 13-åring forleden drepte sin 3 år gamle fosterbror på Stord. Alle lurte på "hvorfor". Men ikke document.no, som ikke skrev ei linje om saken. (noe de garantert hadde gjort hvis guttungen het Ahmed eller noe)

Det er document i et nøteskall, dvs. systematisk siling av saker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En fransk jente på atten år ble overfalt og gruppevoldtatt av fleire ungdommer.

Grove, rasistiske voldtekter av hvite, europeiske kvinner begått av ikke-vestlige overgripere blir begått daglig. I Skandinavia såvel som i Europa. Likevel hører vi sjelden om dette i tradisjonelle medier. Hvorfor? Fordi dette skal ties i hjel. Mennesker skal ikke få hvite konsekvensene av det antihvite eksperimentet kjent som det flerkulturelle samfunnet.

Skrekkelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, men de er minst like sjeldne som dine kjappe visitter innom for å legge fra deg litt hverdagsdrit fra din egen personlige verden, "Hrodbert", for hvis det hadde vært flere voldtekter, hadde du sikkert tatt deg bryet og stukke innom for å muntre opp dine egne landsmenn og kvinner, med og uten turban

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Du kjenner ikke til mitt virke. Hverken på nett eller i det virkelige liv. Dine synsinger er uinteressante. Jeg skriver fra mitt eget perspektiv, på lik linje med andre. Når det er sagt betyr det ikke at det undertegnede uttaler er usant, ei virkelighetsfjernt. Det er høyst relevant i et Norge og Skandinavia med stadig større utfordringer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mine synsinger er akkurat like så relevante som dine, "Hrodbert" - der har du rett, hvis det var det du mente ..

Og fremdeles finne det mange forskjellige pålitelige (hvis noe kan kalles det fullt og helt i dag) kilder, slik at man kan danne seg et balansert bilde, noe jeg mener du mangler

Lenke til kommentar

Det er høyst relevant i et Norge og Skandinavia med stadig større utfordringer.

Kan ikke huske du var innom forumet med bekymringer og for å opplyse oss andre om denne voldtekten?

En 15 år gammel gutt er tiltalt for å ha voldtatt en medkonfirmant i en kirke i Bergen tidligere i år.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/15-aaring-tiltalt-for-voldtekt-i-kirke-i-bergen/a/10119016/

Hvis noen lurte, nei heller ikke document.no nevnte saken med ett enesteord. Gjett tre ganger om de ville slått det stort opp på førstesiden hvis crimescene var en moske i stedet for kirke, og gjerningsperson het "Ahmed"?

Svar utfylles her [ja] [nei]

• Liker 5
Lenke til kommentar

Kan ikke huske du var innom forumet med bekymringer og for å opplyse oss andre om denne voldtekten?

Poenget ditt er?

Hvorfor blir et rasistisk overgrep begått av en ikke-vestlig innvandrer mindre viktig fordi det finnes voldtektsmenn i flere farger?!

Det er således ingen indikasjoner på at saken du lenker til er begått av en etnisk hvit, nordmann. Eller indikerer du at så må være tilfelle fordi det angivelige overgrepet har skjedd i en kirke?

For noe tullprat.

Lenke til kommentar

Det er således ingen indikasjoner på at saken du lenker til er begått av en etnisk hvit, nordmann. Eller indikerer du at så må være tilfelle fordi det angivelige overgrepet har skjedd i en kirke?

Ja er mest sannsynlig, og derfor skreiv ikke document.no et eneste ord.

Lenke til kommentar

En fransk jente på atten år ble overfalt og gruppevoldtatt av fleire ungdommer.

Grove, rasistiske voldtekter av hvite, europeiske kvinner begått av ikke-vestlige overgripere blir begått daglig. I Skandinavia såvel som i Europa. Likevel hører vi sjelden om dette i tradisjonelle medier. Hvorfor? Fordi dette skal ties i hjel. Mennesker skal ikke få hvite konsekvensene av det antihvite eksperimentet kjent som det flerkulturelle samfunnet.

Skrekkelig.

Viktig og holde slikt tilbake. Det passer ikke inn i det flerkulturelle eksperiment og skrive om voldtekter begått av berikelsen.

Lenke til kommentar

Og fremdeles finne det mange forskjellige pålitelige (hvis noe kan kalles det fullt og helt i dag) kilder, slik at man kan danne seg et balansert bilde, noe jeg mener du mangler

Hvor finner man pålitelige kilder som skriver objektivt om det flerkulturelle her i landet? Har til nå aldri sett en avis som skriver fakta om dette forsøket Norge og store deler av Europa står mitt i.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Voldtekt er skrekkelig uansett, og alle som voldtar noen burde straffes..hardt. Ikke slik slapp straff som de gir mange steder, her snakker vi om mer enn fengsel. Vedkommende som blir voldtatt sliter sannsynligvis med psykiske problemer mesterparten av livet, sitter med selvmordstanker og hater verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...