Joachim_F Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Arma 3: Zeus beskrives som en helt ny måte å spille flerspiller på.Få gudekrefter i gratis Arma 3-utvidelse Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Holy shit.. Rimelig fett det der. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 for min del er dette nok ein stor fare for trolling men liker iden Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 for min del er dette nok ein stor fare for trolling men liker iden Tenkte på det samme, men mest sannsynlig har du X antall av ting. Så du kan sikkert ikke spamme ned masse roadblocks osv. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Nå fikk jeg lyst på Neverwinter Nights 3 med skikkelige DM-verktøy ut av boksen..... Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Nå fikk jeg lyst på Neverwinter Nights 3 med skikkelige DM-verktøy ut av boksen..... I stedet får du DRAGON AAAAGEEEE! Wooooo... 1 Lenke til kommentar
Joachim93 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 for min del er dette nok ein stor fare for trolling men liker iden Tenkte på det samme, men mest sannsynlig har du X antall av ting. Så du kan sikkert ikke spamme ned masse roadblocks osv. Du kan velge mellom å legge ut så mye du vil, eller ha en bar som sakte lader opp. Setter du ut for mye så kan det kræsje da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå