allyse Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Tenker på å finpusse på den 4 kolonners til hw-nettverket. Syntes dere skal få si hva dere syntes er dumt og hva dere skulle ønske å ha med. Tenker hovedsaklig på et _helt_ nytt grunndesign. Ønsker, meninger, forslag osv kan postes her eller sendes til [email protected] Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 bare det blir css er jeg glad. hva med å gi et oppdrag til karen på www.stopdesign.com ? Han er über når det kjelder css. Gjorde om microsoft sin side til css for morroskyld. Kan tenkes han vil hjelpe dere også! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Synes fire-kolonners-layouten er genial, jeg. Du har god plass til alt du trenger, og alt er oversiktelig og fint. Tenkte du på innholdet i kolonnene? if ($svar == "ja") { Mye bra, men slikt som "domenesøk" synes jeg blir litt teit/rart. } EDIT: Hm... Tror jeg missforstod. Skal det lages et helt nytt design på hw.no? Eller skal alle sidene i hw-nettverket få nytt design? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 EDIT: Hm... Tror jeg missforstod. Skal det lages et helt nytt design på hw.no? Eller skal alle sidene i hw-nettverket få nytt design? Tror han mente hele nettverket.. Så lenge sourcecode.no får nytt design er jeg fornøyd! Resten av sidene er for så vidt grei Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 EDIT: Hm... Tror jeg missforstod. Skal det lages et helt nytt design på hw.no? Eller skal alle sidene i hw-nettverket få nytt design? Tror han mente hele nettverket.. Så lenge sourcecode.no får nytt design er jeg fornøyd! Resten av sidene er for så vidt grei det kommer. dvs faktisk så har vi hatt et ferdig en stund, men venter på et par tekniske løsninger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nei, usj, ikke forandre på utseende da. Dere kan gjerne ta vekk noe reklame, men resten av designet synes jeg er veldig pent jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå