V. Haugen Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Privatpersoner får lov til å søke om norsk domenenavn.Snart kan du kjøpe .no-adresser Lenke til kommentar
EligoPAX Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 YES!!! Jeg kjøpte et domene på navnet til firmaet til faren min, men det endte opp med at jeg aldri har fått det registrert og godkjent hos Norid. Nå får jeg håpe at jeg kan få noe tilbake for pengene jeg har brukt! Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hva er prisen på dette. Engangsavgift eller abonnement/leie? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Æsj, deler visst etternavn med andre som allerede har sikret seg domenene og bare ruger på dem. Kjedelig. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg er redd for at dette fil føre til flere domenehaier. Det er allerede mange nok «tomdomener» som bare brukes til reklame eller å peke til en annen nettside. Lurer på om jeg kan flytte domenene som enkeltpersonforetaket mitt eier over på meg selv. Tidligere syntes jeg .priv.no var fine domener. Nå som alle kan kjøpe på .no synes jeg derimot det er litt teit. Lenke til kommentar
Redthread Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Har hatt .no registret domene så lenge jeg kan huske, til og med hatt et bra antal .no registrerte domener bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 den sier at etternavnet mitt er tatt, ja etternvanet mitt er ett av de vanligste i norge, så det er ikke overaskende, men mellom navnet mitt er også tatt, og det er det veldig få som har.(hvertfall i Norge, og på verdensbasis er det heller ikke vanlig som mellomnavn etternavn, men ikke veldig uvanlig som fornavn i noen land). WHY YOU DO THIS TO ME???!!!! D': Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ah! Jeg fornyet akkurat mitt .org domene. Timing folkens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg