PetterSB Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 10 000 billetter til årets Dota 2-begivenhet ble revet vekk.Esport: The International 4 ble utsolgt på under en time Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Håper jeg får med meg dette live, TI3 var helt insane i alle fall! Lenke til kommentar
Aegers Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Denne videoen får meg alltid "pumped" for kommende e-sports begivenheter. Lenke til kommentar
Ask2mas Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Dota 2 har hatt ein imponerande vekst, TI er alltid eit høgdepunkt. Spent på kven som skal vere med som casters. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Dota 2 har hatt ein imponerande vekst, TI er alltid eit høgdepunkt. Spent på kven som skal vere med som casters. BTS blir helt sikkert med, for de er det eneste engelsk-snakkende casterne som har insight på eastern dota (Asia). The GD Studio regner jeg med blir med. Tobiwan helt sikkert også, men om han joiner med JoinDota crew eller The GD Studio, vi får se. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg synes personlig ikke Dota 2 er så gøy å spille, men The International er alltid spennende å få med seg. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Skal sees LETT, fra start til slutt, ferien er avtalt og soffan er allerede stilt til "sit the fuck down and stay down"-modus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå