AfterGlow Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Resident Evil-skaperens nye grøsserspill er ikke for pyser.Mye blod og gørr i fersk The Evil Within-trailer Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Dette er absolutt ikke et spill for meg! Ingenting jeg kan tenke meg som er verre og dårligere for psyken min enn å sitte aleine i mørket å spille dette... Det er å be om hjerteinfarkt... 4 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Ser meget bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg setter grensen min til zombie spill. Disse grøsserspillene er like morbide som fantasien til de som har produsert det. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Endelig. For oss som har vokst opp under 20 puter i sofaen med beina godt plantet under kroppen, mens vi spilte resident evil 1-2-3, virker jo dette helt supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå