xkingstar999 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hei. Da skal jeg ta lett mc lappen og lurer på hvor mye den koster? Hvor mye betalte dere tilsammen? Hvor tok dere lappen for å få den til den prisen? Er det noen som har tatt den på Gjøvik, hva ble prisen? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Alt etter hvor god du er på å lese og pugge, og evt har anledning å kjøre på egenhånd (med ledsager....) så kan du komme ut med alt fra knappe 20K og oppover. 25K sum summarum er ikke helt unormalt. Dette er priser fra Bergens-området. Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Her i Nord Trøndelag fikk jeg en ca. pris på 14 400 kr, dette var med 15 kjøretimer. Lenke til kommentar
xkingstar999 Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Her i Nord Trøndelag fikk jeg en ca. pris på 14 400 kr, dette var med 15 kjøretimer. mange kjøretimer er obligatorisk da? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Det er i det hele tatt svært få timer som er direkte obligatorisk, lurer på om det kun er to veiledningstimer som er fastsatt som noe du helt konkret må ha, foruten obligatoriske kurs (trafikalt grunnkurs, mc-teori, sikkerhetskurs veg klasse A1). Det er likevel ingen som slipper unna med kun to timer, da du og kjørelærer sammen skal vurdere om du er kompetent nok til å avansere oppover trinnhierarkiet i opplæringen. http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2004-10-01-1339#KAPITTEL_9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå